Geblondeerd haar rood verven? Help!

.

Als je haar zo blond is zal een echte rode kleur gewoon niet lukken, zeker niet als je gewoon van die pakjes haarverf gebruikt. Je moet kijken naar de achterkant van het pakje zo waar er meestel 3 reeksen eigen haarkleur staan en dan hoe het zal worden (snap je?) je moet een haarverf kiezen waarvan je eigen kleur tussen die op het pakje staat anders zal het nooit echt lukken denk ik…

.

Ik zou naar een goeie kapper gaan en daar om advies gaan vragen en als je het geld ervoor hebt het daar voorpigmenteren.

Gewoon een geheel andere kleur, zoals donkerbruin? :’)

Nee, sorry, ik weet het niet, maar hopelijk lukt het!

Je moet geblondeerd haar niet bruin verven, dan heb je grote kans op groen :’). Ik snap dat advies dus niet zo goed…

En als je nog een keer rood erover heen gooit? Zeg ook maar wat hoor, zo doe ik het meestal als het niet pakt.

.

Ja…op dat punt sta ik ook…
Maar je haar 5 x verven in 3 dagen…als iemand me hier verteld dat het weer geen verschil zal maken :stuck_out_tongue: is het weggegooid geld en killing voor mijn haar…

Alhoewel mijn haar aardig wat overleefd!

Ja het is wel slecht idd. Maar heb je directions verf of permanente? Want ik denk dat het met directions verf wel moet lukken, is ook niet schadelijk.

.