geblondeerd haar HELP

ik heb laatst mijn haren geblondeerd, en mijn stage vind het “te geel” ik zou graag jullie mening willen weten. ook zegt mijn stage dat ik niet meer mag komen met deze haarkleur. ze hebben me zelfs uitgelachen waar klanten bij stonden. graag wil ik weten wat ik nu moet doen… hoop dat iemand kan helpen…

voor: http://nl.tinypic.com/r/2gy3iia/8
na: http://nl.tinypic.com/r/206c12a/8

Je foto uploaden op tinypic.com en dan de forum link hier neerzetten

oke thanks :slightly_smiling_face:

Helpt zilvershampoo daar niet voor?
-correct me if i’m wrong-

ja dat werkt, ik heb een klein plukje daarmee geprobeerd, maar het werd echt lelijk grijsblond…

Ik weet niet hoor, maar vind het heel erg meevallen en nogal belachelijk dat je stage daar zo op reageert. Bedoel, iedereen is toch gewoon zoals die is? Wat voor stage doe je eigenlijk?

ik loop in een schoonheids/pedicure salon.
en ja ik vond het ook raar, maar ik dacht misschien dat het aan mij lag ofzo…

Hm oké, dat verklaard opzich wel iets omdat het om het uiterlijk gaat daar, maar alsnog moet je toch gewoon lekker zelf weten wat je met je haar doet? Al had je het rood geverfd…

Zou eens goed gaan praten met je leidinggevende als je dat nog niet gedaan hebt!

Als ik dat zou doen, kon ik ook meteen vertrekken. Horeca/hotel. Het gaat er ook gewoon om hoe je eruit ziet namelijk.

Maar bij jou vind ik het wel meevallen? Misschien dat het op de foto anders lijkt, maar zou een gesprek aangaan met je leidinggevende

die was de vorige keer ziek dat ik wou vragen… dus moet nog ff wachten…

Een keer met zilvershampoo wassen en het is minder geel. Het hoeft niet gelijk grijs te worden. Je moet het alleen niet zo lang in laten trekken.

Ik ben het er mee eens dat het er nu wel wat gelig en onnatuurlijk uit ziet. :wink:

Gewoon een keertje wassen met zilvershampoo, Guhl heeft ook kleine flesjes met kleurversteviger waardoor het gele er uit gaat en anders nog een keertje verven of een spoeling er overheen in een astint. :slightly_smiling_face:

Echt waar?! Jeetje, ik wist niet dat dat zo werkte.
Maar vind het inderdaad bij jou ook nog wel meevallen girloflove, het ziet er niet overdreven onnatuurlijk uit.

Maar succes met het gesprek dan binnenkort!

oh dat wist ik niet, dan licht het daar misschien aan dat het niet zo mooi werd, bedankt

Raar dat je stage zo reageert… Maar goed.

Silver shampoo kan inderdaad nog wel eens werken, toch haal je daar niet het ergste mee weg.

Uit eigen ervaring had ik precies hetzelfde probleem als jij, dat m’n haar erg geel was geworden. Ik heb hier voor een asblonde kleur er over heen geverfd en dat pakte erg goed uit. Geel was weg en kreeg er een mooie zilveren gloed voor terug.

http://www.wilko.com/content/ebiz/wilkinsonplus/invt/0330883/0330883_l.jpg

sowieso wil ik zeggen dat ik je haar echt super mooi vind :grinning:
en 2 of ik ben kleurenblind of het licht op de foto is niet goed maar ik vind dit gewoon als wat ik wel is heb gehoord ‘‘zweeds blond’’ het aller lichtste blond
kneuzen op die stage sorry dat ik het zeg ik zie er niks mis mee ik zou denken dat je gewoon een meisje was met heel licht blond haar :confused: