Geblondeerd haar goudblond verven?

Hoi! Ik heb van mezelf bruin haar, en ik heb het een jaar geleden blond geverfd. Dat werd heel mooi goudblond, maar na een tijdje wou ik het weer bruin. Had het toen zwart geverfd, dat vond ik te donker en heb er toen twee pakken blonde verf overheengedaan en het kreeg een blonde gloed. Toen heb ik het twee keer geblondeerd (vandaag voor de tweede keer) omdat er een gele gloed in zat. Het is nu witblond/achtig met een gele/oranje gloed. Ik zou graag weer naar goudblond willen, maar ik ben bang dat als ik hieroverheen goudblond doe dat het oranje wordt of dat het niet pakt. Als ik mijn haren wil laten uitgroeien gaat het er heel gek uitzien, omdat ik een grote bos krullen heb en dan heb je opeens een groot deel bruin haar en daaronder witblond. Wat kan ik doen? Groetjes :hugs:

Jezus, dat je haar nog leeft… Ik zou eerst eens gaan beginnen met zilvershampoo dat haalt de gele gloed eruit en LAAT HET RUSTEN.

Hahahahha Tinkiewinkie dat dacht ik ook toen ik dat allemaal las…

@dreamgirl @tinkiewinkie ja ik ben ook verbaasd, mijn krullen zijn gewoon mooi en sterk nog… maar ik vind het een beetje te licht blond :frowning_face:

Geloof me, doe een maand lang zilvershampoo. Dat helpt heel erg goed tegen de gele glans. Als je nou nog meer verf erop gooit gaat het echt afbreken meid!

@tinkiewinkie zal ik doen, dankjewel! denk je dat er later wel goudblonde of honingtint overheen gegooit kan worden zonderdat het oranje wordt?

Ik heb eigenlijk niet super veel verstand van blond maar ik weet wel dat asblond sowieso gaat lukken.

Dan krijg je zoiets?

Hmm daar zou ik maar niet op rekening.

Als je je haar zo vaak hebt geblondeerd is neemt het namelijk geen haarverf meer op. Ennnn dit weet ik uit ervaring.

Bij de kapper kunnen ze het waarschijnlijk beter oplossen door er eerst weer pigment in te zetten en het dan te verven. Al is het resultaat dan nog redelijk onvoorspelbaar en je dan heel lang bij de kapper zit en er een flink prijskaartje aan vast zit…

Ik zou het niet doen.

holy fuck. Ik heb het met je haar te doen…
Ik zou echt uitkijken wat je nu weer gaat doen, want dadelijk is t weer niet goed, en ga je weer de trucendoos opentrekken. Voor goude gloed → GEEN zilvershampoo gebruiken… Door de lucht buiten kan het haar na een tijdje ook wat gelig worden. Voor blonde meiden die daar niet van houden wordt ook aangeraden 1x in de week te wassen met zilvershampoo zodat je het gele effect er weer uit wast.

Ik heb zelf asblond haar, en dat is alles behalve goude gloed :stuck_out_tongue:

Ik heb ooit blonde highlights gehad en ik ben na 7 jaar nog steeds bezig ze eruit te laten groeien. Dat je haar nog leeft, jezus. Ik verf mijn haar ook vaak (maar dan gewoon redelijk mijn eigen haarkleur), maar blonderen maakt je haar dood.

@tinkiewinkie ja mijn haar is nóg lichter dan dat, zoals je ziet op me foto :frowning_face: