geblondeerd haar bleken

ik heb mijn haren bij de kapper laten blonderen. nu wil ik ze nog lichten maar heb bij de drogisterij een thuispakket gekocht en dan word echt het pigment uit je haar onttrokken. dus word het gebleekt. maar kan ik dit wel gebruiken nu mijn haren al geverft zijn. niet dat het dadlijk groen word ofzo??
please help somebodyy
xxx

Blonderen is hetzelfde als bleken? Of bedoel je dat je het blond hebt geverfd :]?

nee ik heb het blond laten verven;)

Ja hoor dat kan. Heb het zelf ook gedaan nadat de kapper het blond heeft geverfd. Dan moet je gewoon ontkleuringsverf kopen bij de drogist. Als ik jou was zou ik ook een flesje zilvershampoo kopen, dan wordt het iig niet gelig zegmaar. Die van Guhl is de beste. Moet je onder de douche even 15/20 minuten in laten trekken, dan heb je mooi fris blond haar zegmaar.

Oh oke :]. Ehm… ik gelóóf dat je haar in principe alleen groen kan worden wanneer je het van licht/witblond naar donkerblond/bruin verft (dus van een kleur zonder rode pigmenten naar een kleur met rode pigmenten) zonder eerst een pigment behandeling of iets dergelijks te ondergaan (de kapper houdt hier als het goed is sowieso rekening mee). Ik denk dat er wel een vrij grote kans is dat je haar er tamelijk dood van wordt omdat het nu al met waterstofperoxide is bewerkt (wat sowieso in blonde verf zit).

Ehh, ik deed het vorige week ook zelf. M’n uitgroei bijwerken en toen werd het oranje. :’)
said 'nuff? ;)

Bleken is wel dodelijk voor je haar.
Zeker als je haar net al geblondeerd is zal het niet echt gunstig zijn.

Hmm, het klinkt niet goed…