Ik heb 2 maanden geleden in het buitenland mijn haar geblondeerd (het is van nature zwart).
Dit was het resultaat:
Ik heb nu iets meer dan 2cm uitgroei, het is op sommige plekken een beetje ongelijk geel geworden en ondanks dat ik silvershampoo gebruik, gaat het gele er niet zo makkelijk uit en de witte plekjes worden alleen maar witter.
Het is ook heel dom van me dat ik me niet bewust was van de kosten van deze haarkleur. Ik heb zojuist naar Kinki Kappers gebeld en ze zeggen dat €95 kost om alleen maar de uitgroei bij te werken. Ik neem dus aan dat het bij andere kappers ook wel rond die prijs zou liggen. Dus per jaar moet ik rond de €570 betalen om uitgroei bij te werken D:
Ik zou heel graag deze haarkleur nog willen houden, dus weet iemand een goede kapper rondom Den Haag, Rotterdam of Amsterdam die dit kan fixen?
De meeste kappers zeggen dat het in 3-5 sessies moet, maar ik heb mijn hele haar laten doen in 3,5uur, dus ik weet dat het mogelijk is.
Ik zit er ook aan de te denken om misschien balayage te laten, zodat mijn haar niet meer zo patchy wit en geel is.
Tips zijn erg welkom!