hoi, ik ben 3 jaar geleden op kamp geweest en daar heb ik een kampleider leren kennen. we hadden een soort klik (niet verliefd) maar we hadden een goeie band opgebouwd. 2 jaar geleden heb ik hem gevonden op facebook en heb ik hem toegevoegd als vriend. sindsdien hebben we ‘gepraat’ via Messenger. niet de hele tijd maar in periodes, soms sprak ik hem een half jaar niet, toen spraken we een maand, en toen weer een half jaar later. Maar nu sinds september praat ik veel met hem. ik weet niet wat het is maar ik wil gewoon niet het contact verbreken en stel hem dus de hele tijd vragen zoals: wat heb je gedaan vandaag ofzo. ik heb hem een beetje volgespamd… dus nu heeft hij Messenger verwijderd en mij (denk ik) geblokkeerd op facebook… ik weet niet of dit echt waar is maar ik denk van wel
ik weet niet wat ik nu moet doen… ik heb zijn telefoonnummer soort van maar dat weet hij niet. hij is trouwens 23 en ik 15… ik wil geen relatie met hem maar ik wil gewoon niet dat het contact verbreekt… ik vond het altijd fijn om met hem te praten…
weet iemand raad? alvast bedankt!!
Als hij je blokkeert heeft lijkt het mij duidelijk dat hij geen contact meer met jou wil. Dat moet je accepteren. Laat hem met rust.
Ja als een 15 jarige mij aan zou spreken de heel tijd en mij vol zou spammen, dan zou ik er op een gegeven moment ook klaar mee zijn. Laat hem met rust.
Hem met rust laten. Hij blokkeert je met een reden.
Sowieso wtf zou een 23 jarige met een 15 jarige moeten. Ik vind dat zelfs voor alleen vriendschap een veel te groot verschil.
Hij heeft waarschijnlijk al dingen gedaan zoals roken drinken sex ect maar jij nog niet dat is het grote verschil
Hier mee eens
en @ Sassypingu tegenwoordig hebben de jongste kinderen al zulk soort dingen gedaan plus dat dat nou niet echt iets is wat je direct "volwassen"maakt. Ja die dingen zullen voor een verschil zorgen, maar ik denk dat het verschil in levensfases veel belangrijker is. Plus dat ze niet vraagt wat het verschil is, maar wat ze moet doen.
.
Ach, iedereen loopt wel eens een blauwtje. Zal wel even kut zijn als je het oprecht leuk vond om met hem te praten, maar als je het gevoel krijgt dat hij dit liever niet doet is het je tijd eigenlijk ook niet echt waard. Gewoon praten met mensen die je wél willen aanhoren!