Hallo allemaal,
Ik heb 1.5 jaar een relatie gehad met mijn ex. De laatste paar maanden ging het heel slecht, we verschillen heel erg en hebben allebei een erg sterke mening en dat botst heel erg. We hebben extreem heftige ruzies gehad waarna we ons allebei vreselijk voelde, en we weer door gingen alsof er niks was gebeurd. Dit hebben we heel lang vol gehouden omdat we het allebei echt niet op wilden geven omdat we beiden het gevoel hadden dat we elkaars laatsten zouden zijn. Uiteindelijk hadden we toch besloten dat het misschien beter zou zijn als we zouden stoppen, omdat we er allebei niet echt gelukkig van zouden worden met al die ruzies. Hierna hebben we nog een aantal keer afgesproken omdat we de ruzies uitgepraat wilden hebben en het goed wilde afsluiten. Dit wilde maar niet lukken. Uiteindelijk is hij na een heftige ruzie weg gegaan uit mijn huis, hebben we elkaar heel erg uitgescholden via whatsapp en heeft hij mij op welk social media platform dan ook geblokkeerd. Nou hoorde ik eerst dat dat was omdat hij niks van me wilde zien omdat dat te zwaar voor hem was (hij verwijderd vriendinnen gelijk als ze een foto met mij plaatsen), alleen de afgelopen tijd hoor ik allemaal verhalen dat hij slecht over me praten tegenover onze gezamelijke vrienden, dat hij al met andere bezig is, hij er al totaal overheen is etc. Ik heb nog contact proberen te zoeken omdat ik het echt niet kan op deze manier maar toen werd mij verteld dat hij helemaal klaar met me is en ik hem met rust moet laten. We zijn nu 2 maanden verder , nog steeds geblokkeerd en ik zie m nog regelmatig met vrienden. Dan gaat ie heel stoer voor mn neus praten over zn chickeys die hij heeft gehad of gaat hij opeens weer met zn ex aanpappen. Het doet mij zoveel pijn omdat ik nog steeds heel veel van hem hou. Ik zou niet perse weer een relatie willen maar ik kan me toch niet voorstellen dat hij opeens niet meer om mij geeft en me niet mist? Hij kon altijd vreselijk huilen als we ruzie hadden en kwam altijd een dag later met spijt en dat hij nooit zonder me kon, en nu ben ik al 2 maanden geblokkeerd en hoor ik verhalen dat hij er al overheen is. Als iemand dit herkent of me ergens mee kan helpen pls do, ik ga er redelijk aan onderdoor en voel me vreselijk.
xx Eva