Geblokkeerd door mijn moeder

Nadat er een discussie is ontstaan over grenzen en meningen geven via whatsapp. Heeft mijn moeder mij midden in het gesprek geblokkeerd zonder nog maar netjes terug te antwoorden ook.
Ik heb heel netjes aangegeven wat ik vervelend vind en ze heeft niet gereageerd. Nu kan het ook zijn dat zo plots twee avonden geleden opeens haar telefoon kapot is, wat ik sterk betwijfel. Heb nog bericht gestuurd, maar ze is niet meer online geweest, er blijft 1 vinkje staan. Ik twijfel of ik haar op zal bellen/smsen om het uit te praten wat nu het probleem is. Aan de andere kant vind ik het wel best zo als ze zich zo kinderachtig gedraagd. What to do?

Ik had allang gebeld omdat ik dan per se wil weten wat het probleem is :’)

Ik dacht dat je nog wel de laatst gezien altijd kan zien als iemand je geblokkeerd heeft? Maar ik weet niet zeker

Ja volgens mij zie je dan het laatste online moment nog wel… dat is tenminste wat ik nog wel zie. maar ze is elke dag online bijna de hele dag door… dus dat ze nu al bijna 48 uur voor laatste gezien is is geen toeval na een discussie om iets wat zij gezegt heeft. Ik ga aan dat ik er op terug wou komen aangezien het mij niet lekker heeft gezeten. Zij is meer het type verlopen, ontkennen en niet weten wat ik bedoel. Ze zal vast inzien dat ik er niets aan had en ik dus gelijk had en de discussie niet aanwillen. Denk alleen met bellen dat ze of gaat ontkennen (weet niet waar je het over hebt/ er is niks) of dat ze niet opneemt…

Misschien is het handig om alles in één topic te houden ipv 10 verschillende?
Also, als iemand je geblokkeerd heeft kun je het laatst gezien en de profielfoto niet meer zien.

Eh lekker kinderachtig zeg, en dat voor een moeder. Maargoed, sowieso snap ik nooit dat dit soort dingen over de whatsapp gaan. Ik had het gesprek gelijk al afgekapt en haar gebeld. Dit soort dingen kunnen zo uit de hand lopen als je het niet persoonlijk bespreekt.

Dit, of ga gewoon naar haar toe en probeer het op te lossen :’)

Langs gaan gaat hem niet worden, ze woont om 1,5 uur rijden… daar ga ik niet aan beginnen.
Nou volgens mij zie je de laatst online dus wel en profielfoto ook gewoon. Net even getest met vriend maar ik kan nog alles zien, alleen niet meer dat hij online is.

Dan zou ik gewoon bellen want anders ben je eigenlijk net zo kinderachtig als haar. Dan toont er namelijk niemand initiatief om het uit te praten.

Dan heb je 3 smaken:

1. Ze neemt niet op, wat dan?
  2. Ze weet niet wat ik bedoel /er is niets aan de hand…
  3. Ze vind dat ik niet zo moet zeuren en kapt het gesprek af…

Allemaal dus niet ideaal want het laatste wat gaat gebeuren is dat ze toegeeft dat ze te ver is gegaan met afzeiken van mijn vriend/schoonfamilie… dus mijn gelijk ga ik niet krijgen. Kan haar ook lekker gaar laten koken in haar eigen sop en net doen of ik heel niet druk maak om haar of ze mij nou blokkeerd of niet.

Waarom reageren er eigenlijk zo weinig mensen op girlscene?

het is toch niet zo moeilijk om te bellen? ze gaat je heus niet opvreten ofzo, het is je moeder.

Wat wil je dat we zeggen dan?

^ dit staat sws een beetje op de verkeerde plaats…
niet iedereen zit de hele dag achter de laptop en denk dat veel meiden lekker op vakantie zijn dus vandaar dat er niet zo snel gereageerd wordt als dat je zou willen

OT: aangezien het je moeder is zal ik gewoon even bellen en het uitpraten…

Je moet ook niet verwachten dat wij hele dagen op Girlscene zitten en ieder bericht gaan beantwoorden. Wees blij dat er mensen reageren.

By the way…
Ga langs, je moeder woont niet aan de andere kant van de wereld. Via telefoon of Whatsapp gebeuren dit soort meningsversschillen vaak omdat men elkaar niet begrijpt. Ik zou langs gaan en het op een neutrale plek het erover hebben met een hapje en drankje.

Als je er alleen maar het negatieve van inziet, snap ik wel dat je moeder even geen contact met je wilt. Bel haar op en wacht het af. Er reageren weinig mensen omdat het vakantie is.

Wat ik wil… ehh tips misschien?
Ja durf niet zo goed te bellen eigenlijk, heb er weinig zin in om haar te bellen.

Viva forum is veel actiever… ookal is het vakantie en daar reageren ze wel lekker snel op elk bericht… daarom vroeg ik mij af waarom het hier vaak zo traag gaat.

Niet iedereen heeft zin om op andermans gezeik te reageren.
Je hebt best veel meiden die hier zitten voor de fun, niet voor meer serieuze zaken.
En dan zijn er nog meiden die liever reageren als de ts niet alleen maar het negatieve overal van ziet.
Maar anders stel je je vraag op Viva?

Als je niet wil bellen wat voor tips wil je dan…?
Je zult dit uiteindelijk toch moeten oplossen want het is je moeder…