Geblokeerd..

Kennen jullie een site om te kijken of iemand je heeft geblokt?
alvast bedankt.x

geblokt waar? Misschien is dat handig om erbij te vermelden.

^ Msn denk ik.

Ja msn :stuck_out_tongue:

als het goed is kan dat niet.
maar misschien kun je er via je vriendinnen achter komen ofzo ?

Hmm gaat moeilijk mijn vriendinnen kennen hem niet…
en ik ga geen jongens vragen van hey is die online gaan hun ook denken van oeeeh… nja dan maar niet haha :stuck_out_tongue:

nee zo’n programma is er volgens mij niet, maar kan je niet kijken of hij ergens anders actief bezig is zoals twitter ofzo. dan is de kans wel groter dat hij msn ook aan heeft staan.

Hmm dat is het probleem hij heeft alleen facebook en die heeft hij niet verwijderd ofzo maar even stop gezegd… of hoe zeg je dat…
Nja oke pff

Omg ik zit precies met hetzelfde probleem, heb al gegoogeld maar ik kon niets vinden. :frowning_face: heel wanhopig

ik krijg altijd spam berichten binnen met sites die het zogenaamd kunnen, maar ik heb ze nog nooit uitgeprobeerd…

als goed is heeft msg plus zo een script ofso dat je kan checken en of anders ff googlen

Dat is een twijfelgeval haha

Ik weet nog dat er vroeger zo’n ding bestond die dat zei :stuck_out_tongue: maar dat die later niet meer werkte omdat het privacy schending was oid. dus denk niet dat je er via 'n programma ofzo achter komt…

Gewoon wachten.

Ja maar stel: iemand heeft je geblokt dan heeft diegene jou nog wel alleen geblokeerd toch?

je aanmelden op je eigen msn account
op Extra klikken
daarna opties
dan op privacy
daarna komt er een scherm met
contacten die je hebben geblokt of geaccepteerd
daaronder staat er een regel met -
wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon
en dan op bekijken drukken
van google x