Gebloemde schoenen H&M

Ik heb pasgeleden deze schoenen gekocht. Ze leken me op het plaatje heel leuk maar nu blijkt het toch vrij lastig te zijn om ze te combineren

Hebben jullie nog ideeën/ foto’s?

http://i51.tinypic.com/34ig6xt.png

Alvast bedankt! c:

(Ideeën voor de winter en zomer zijn welkom :grin:)

Misschien gewoon met een skinny, een hempje in een kleur van een van de bloemtjes op je schoenen (iets van roze bijvoorbeeld) en een (zwart) vestje?
Of een shirtje in de kleur van je schoenen : P

Lijkt me nogal moeilijk nu de herfst is begonnen, en over een poosje de winter er aan zit te komen! :stuck_out_tongue: Vind het echt schoenen voor de lente of in de zomer, maar niet nu… dus als ik jou was zou ik ze terugsturen, of wachten tot volgende zomer!

Nou ja ze zijn ook uit de sale, dus ik was ook niet van plan om ze deze winter veel te gaan dragen. Maar dat is niet erg! Ik laat ze gewoon in de kast staan tot volgende zomer c:

En anders zijn het altijd nog prima schoenen om iets mee te gaan doen voor Halloween.

Dat klinkt wel leuk ja, dankje!

dat dus, en in de zomer kan je er wel veel soorten dingen op dragen, maar maak het niet te druk want de schoenen zijn al druk genoeg ;’)

o ze zijn echt leuk zeg!
nou ik denk met eerst maar eens een zwarte legging. of een grijze/of juist lichtblauwe/of nou ja dan ook maar een gewoon blauwe jegging. geen echt jeans, dat staat er denk ik niet zo leuk bij.
en dan zou ik een wit shirtje aandoen met een lichtroze of lichtgrijs kleur ofzo (niet zwart, vind ik niet echt passen qua zomersheid voor die schoenen) en het liefst niet met print, en dan leuke zilveren of juist gouden sieraden. lange ketting, wat armbandje, leuke oorbellen. nog leuk riempje anders. of een witte longblouse, lijkt me ook heel leuk!

ik zou wachten met dragen tot de lente/zomer want dan zijn ze heel leuk, Ik zou ze of dragen met een zwarte skinny + een zwart hempje en zwarte blazer + een statement ketting in een van de kleuren van de schoenen. Of ik zou ze dragen met een zwart shirtje in het bekende h&m rokje + een panty die best wel dik is dus dat je je benen niet echt ziet en dan deze schoenen en dan een lange zilveren ketting en zilveren bangles.

Leuk in de lente of zomer! Ik zou twee kleuren uit de schoenen terug laten komen in de rest van je outfit, en het voor de rest vrij simpel houden.

in de lente of zomer, een witte drie kwart legging en dan een langer shirtje (die dus over je billen komt) met een van de kleuren die in de schoenen terug komt, bv groen of rood…

Zwarte panty/rokje/topje met vestje/caridigan in de herfst?

gewoon een beetje de kleuren in je shirtje terug laten komen, maar wel koud voor in oktober o_o

Ik ben echt verliefd op die schoenen (a), ik heb ze zelf ook.
Ik droeg ze voornamelijk met jurkjes in de kleuren die voorkomen in de schoenen.
Verder zou je ze inderdaad met een skinny of een short kunnen combineren.
Je shirtje/topje zou ik dan wel een beetje simpel houden omdat de schoenen al veel kleuren bevatten.
Maar inderdaad, is het niet een beetje koud voor deze schoenen?
(Sorry ,ik had niet je eerdere reactie op die vraag gelezen!)

nou met dit weer lijkt het me een beetje te koud
dus voor volgend jaar dan maar…
nou je kunt het heel leuk combineren als het heerlijk weer is
1.witte broek
2. witte blazer
3. een stoer shirt die in de schoenen zit ( kleur )
4. sieraden erbij

Simpele outfit met veel grijs en zwart en dan deze eronder.

Aaah, ik had ze zelf besteld maar teruggestuurd omdat ik m’n vriendje recht in de ogen kon kijken (hij is 1,96) en dat vond ik toch een beetje creepy worden. Maar nu ik ze weer zie, mis ik ze zooo!

shoes + taillerokje in een pastelkleur + shirtje + blazer?