gebloemd jurkje kopen of niet?

http://files.hm.com/media…5_80049_08005_96_4633.jpg

dit rokje is te koop bij de h&m, maar nu is de vraag kopen of niet? En als ik hem koop waar kan ik hem dan bij combineren? (ik draag nog geen hakken)

1. Het is een rokje.
  2. H&M topic.

ik zie een rokje

volgensmij is dat een rokje hoor… maargoed why not. Met een paar vans of ballerina’s ofzo kan het ook heel leuk staan hoor.

It’s a skirt.

Sorry maar hier ben ik het niet mee eens, dit subforum is speciaal hiervoor gemaakt?

Is dit leuk topic lijkt me een betere optie… tis toch geen miskoop want ze heeft het nog niet gekocht… -.-’

+ het is een basic bloemenrokje draag er een leuke panty, ballerinas en een simpel topje bij… tahdaah… klaar.

Het is wel duidelijk dat het een rokje is:P
maar gewoon kopen! Heb je alleen nog een reden om er meer bij te kopen :wink:

Misschien heeft ze gewoon een verkeerde afbeelding genomen … ?

Oke, of het is een verkeerde link of het is gewoon een faal. Hoe kan je daar een jurkje in zien? :’)
Als je hem leuk vind moet je hem gewoon kopen.

Kopen :grinning:
& als ik jou was zou ik een zwart shirt erbij aandoen, mr dan erin zegmaar…
En dan een legging met ballerina’s ofzo :wink:

is dit leuk topic dan?

Ik vind 'm leuk. Wit of zwart shirtje erboven, platte schoentjes eronder. (:

dankje voor de reacties, ik ben er uit

Ik ga het kopen en doe er dan een zwart hempje bij of t-shirt (die heb ik al dus hoef ik niet te kopen) met legging en ballerina’s. En sorry jullie hebben gelijk het is een rokje

en nog een sorry, ik wist niet dat er een is dit leuk topic was. Het enige verschil met andere die hier wat plaatsen is namelijk da tik het nog niet gekocht heb.

Superleuk!

Bedoel je zo’n korte legging? Want dat vind ik persoonlijk echt vreselijk staan. Doe dan een panty of gewoon blote benen. En ik zou er een wit los hempje bij dragen en die erin stoppen, en als het koud is een blazer/vestje eroverheen.

mensen die haar doorverwijzen naar het is dit leuk-topic. ze vraagt toch niet alleen of hij leuk is maar hoe ze hem kan combineren… ik zou het idd ook met een panty+ballerina’s doen zoals kayleefashion zegt, maar dan met een zwarte singlet (erin) + vestje/blazer erover heen

@kayleefashion, ik doe geen korte legging er bij hoor. Vind ik zelf ook verschrikkelijk:D en anders een maillot of een panty