gebloed

Hoi,

Ik ben 21 jaar en ben op mijn 17e ontmaagd, ik heb in die tussentijd een aantal x sex gehad maar niet extreem veel. Heb 2x bloed gehad. 1x na vingeren maar die jongen heeft me ook pijn gedaan (dus met nagels)

Nu heb ik dus bijna seks met een jongen gehad en hij heeft me gevingerd : gewoon ‘lekker’
Maar nu kom ik thuis en vind ik bloed in mijn ondergoed… veder nergens te vinden… hoe kan dat?
Vind het echt raar dat ik soms bloed opeens vind, zeker nu…

Groetjes

Waarschijnlijk heeft ook hij je gewoon met een nagel geraakt en een wondje gecreëerd in je vagina. Gaat vanzelf over, no worries.

Ik heb dit ook wel eens, dan heeft hij je inderdaad waarschijnlijk met een nagel geraakt of als je je een beetje gesneden hebt met scheren is dit wondje weer open gegaan.

niks om je zorgen om te maken, een goede vriendin had dit ook, wanneer het bloeden wel echt extremer word zou ik wel eventjes contact opnemen met de dokter. Maar zolang het bij een klein beetje bloed blijft denk ik zelf persoonlijk dat hij je per ongelijk inderdaad met zn nagel heeft geraakt. Voor nu zou ik niet denken dat er echt iets aan de hand is.

Had ik ook na de seks, niks aan de hand gewoon een wondje.

dit kan zeker door de nagel komen, de binnenkant van de vagina is heel gevoelig voor zulke contacten.