Gebleekte broek

Ik heb van de week mijn broek geprobeert te bleken. maar ik weet eigenlijk niet of ik hem lelijk vind of juist tof xD
Wat vinden jullie? :grinning:

http://i56.tinypic.com/x56wk5.jpg

Super tof! ik heb het ook een keer gedaan en er toen allemaal scheuren in gemaakt, hij is echt super stoer geworden! En anders kan je altijd nog de pijpen afknippen… x

De voorkant vind ik wel gaaf maar de achterkant niet zo.

sorry maa ik vind hem niet mooi maar als jij em mooi vindt moet je me vooral dragen

haha, eerlijk is eerlijk ik vind hem wel tof!
hij lijkt ook niet gebleekt ofso :astonished:

Dat heb ik dus ook! Die achterkant irriteerd me zo erg xD

leuk, misschien moet je een aanfoto maken, dat we het dan beter kunnen zien

Ik vind 'm wel cool vind de achterkant cooler dan de voorkant, dat wel. :grin:

Ik weet niet waarom, maar dit deed me denken aan Spongebob’s gescheurde broek :’)

http://www.freewebs.com/spongebob-fansite/Gescheurde%20broek%20wallpaper.PNG

De achterkant heeft veel donkerdere plekken?

Ik zou de voorkant en achterkant gelijk aan elkaar maken, nu lijkt het de voorkant van 1 broek en de achterkant van een andere willekeurige broek, verder vind ik 'm leuk!

Ik vind 'm wel heel erg leuk (: En de voor-achterkant irriteert mij eigenlijk ook niet veel.

Mja ik snap wat je bedoelt maar ik denk als ik de achterkant weer bleek op doe dat het gebleekte wat er nu op zit té bleek gaat worden xD

ik zou t gewoon doen
altijd op je gevoel afgaan dat helpt LUISTERNAARJEGEVOEL!!

ik vind hem leeeeuk! :relieved:

ja ik vind hem ook leuk!

wow ik vind hem SUPERRR gaaf, hoe heb je dat gedaan?

aanfoto?

Ik heb ik een waterplantspuit bleek en water gedaan. Door elkaar geschut en erop gespoten. Ik hem ook deels gewoon bleek uit die fles erover heen gegooid omdat tie telkens maar niet wilde verkleuren xD
Er zijn nu jeans in de h&m voor maar 10 euro. Dus je zou het ook kunnen proberen :]

Ik vind inderdaad de voorkant veel mooier dan de achterkant. :slightly_smiling_face:

Supernice! Ik vind JUIST de achterkant tof :grinning: Dit ga ik ook een keer proberen…