Gebest-friendzoned

Het zit dus zo:

Ik app nu een tijdje met een jongen en we vinden elkaar leuk…
Elkaar ja, dus hij mij en ik hem.
Gisteravond hebben een paar vriendinnen van mij hem lopen appen omdat niemand precies wist hoe het zat. Ik wilde dat zelf niet en nu zegt hij dat ze hebben gezegd dat hij mij aan jet lijntje heeft gehouden terwijl ik dat niet zo heb opgevat.

Daarna zegt hij dat hij me heel leuk vindt maar niks wilt omdat hij zoveel koppels uit elkaar ziet gaan en hij weet dat het toch een keer uit gaat. Ondanks alles ziet hij me als zijn beste vriendin en wilt hij contact houden.

Wat moet ik doen?! Please help.

Laat hem gaan je kan hem toch niet dwingen?

Duidelijk is dus dat hij helaas geen relatie wilt. Want ik denk dat hhet moeilijk wordt om zijn gedachtegang om te praten. Ja het kan altijd een keer uitgaan, maar dan kan je net zo goed de rest van je leven alleen blijben of genieten van wat er nu is. Je kunt het proberen maar als het niet werkt er meteen mee ophouden. Als hij dus echr alleen vrienden wil blijven moet je voor jezelf gaan bedenken of jij dat kán. Jij vindt hem namelijk leuk en misschien hou je dan hoop en wordt het moeilijker om er over heen te komen. Maar dat is iets waar je zelf naar moet kijken

Zo te lezen wil hij het dus niet… Denk niet dat je er echt iets aan kan veranderen als hij het niet ziet zitten omdat hij denkt dat het toch snel weer uit gaat.