geannulleerd of niet?

meiden ik moet even snel antwoord hebben
ik had een bestelling geplaatst met kortingcodes.
maar toen deed hij ongeldige rabat code.
en toen heb ik een nieuw account aangemaakt.
en op beide is dezelfde trui gedaan, maar nu heb ik
de ene geannuleerd, maar de verkeerde want daar zaten 2 dingen in.
en in die andere maar 1ding. dus die ene die geannulleerd is,
die is al in behandeling, krijg ik die nu nog?

EDIT: heb toen 2accounts gemaakt.
in verband met ongeldige rabatcode. maar hij beiden
staat er dat een bestelling is, maar ik kan niet zien
wat de inhoud is op een of andere manier. en beide
is hetzelfde bedrag, hoe kan dit? want bij die ene heb
ik mijn bestelling geannulleerd, maar wat gebeurt er nu?
stuur me het liefste een note, want die lees ik eerder.

sorry, dit moet in het hm topic,
maar misschien dat ik zo eerder antwoord krijg.
vandaag is de laatste dag dat ik kan bellen,
want ik had een brief ontvangen dat ik binnen 5dagen
moest bellen, omdat ik rekening had gekozen, en dan
moet je extra bellen fso, dus iemand? please?

Nope geen ervaring mee dus up voor jou.

Eh, beetje verwarrend verhaal, maar ik weet nu ook niet wat je moet doen, dus up.

maar ook als ik verschillende accounts inlog dan krijg ik dezelfde scherm, met de vorige bestellingen, terwijl die van mijn allereerste account is, hoe kan dit?

^ik heb in totaal 3 of 4 accounts, inverband met ongeldige rabatcode.

van de 4 weet ik er 3, nog de inlog gegevens.
klantnummer 1: 130242191
klantnummer 2: 130241870
klantnummer 3: 130241979

en bij alledrie staat hetzelfde scherm met dezelfde bestellingen en retouren.
maar die zijn van mijn eerste account. dus heb ik bij 2 van de bovenstaande accounts mijn bestelling geannulleerd, maar hoe weet ik nou welke kleren ik wel krijg? want ik kan niet meer zien wat de inhoud van de bestellingen zijn…

Dus als ik het begrijp heb je dezelfde bestellingen lopen bij elke account ookal heb je bijv. bij de 3e dat helemaal niet bestelt?

jups. en bij 2 van de 3 of bij 1 van de 3 geannulleerd.
en weet niet meer bij welke, want ik kan dat op een of andere
manier niet terughalen, en nu weet ik niet wat ik nu thuis krijg.

En als je kijkt bij Geleverde artikelen/retouren ? Misschien kan je het herkennen aan het bedrag van de dingen die je hebt gekocht want ook als ze in behandeling zijn zie je ze daar staan. Anders bij Nog niet geleverde artikelen? Als er staat: Je hebt geen artikelen die nog geleverd moeten worden. Dan is het wrs geannulleerd of staat het bij geleverde artikelen…?

bij Nog niet geleverde artikelen staat bij alle 3 de accounts niks
en bij Artikelen die nog geleverd moet worden staat bij alle 3 de accounts hetzelfde, dezelfde bestellingen alles! dus echt vaag.

dan bel je toch even om te vragen wat er nou precies gebeurd is :astonished: ? Misschien kunnen zij wel zien of er een bestelling op 1 van je accounts staat…

maar het probleem is, ik heb kortingscodes gebruikt…
kan ik dan wel bellen?

Idd of stuur een email vind ik zelf ook fijner

okee, en hoe moet ik dit allemaal uitleggen in de mail?
want ik heb kortingscodes gebruikt. en dan mag eigenlijk niet.

Tja ik heb wel gehoord dat mensen daar problemen mee hadden maar ik bedoel ze sturen t zelf naar je email etc…

die kortingcodes bedoel ik^^

ja maar de kortingscodes haalde ik van girlscene.
en anders zeg ik gewoon, van oh? mag dat niet, sorry.
fso ;p

precies, maak er gewoon een leuk verhaaltje van, maar vraag in ieder geval of ze jou kunnen vertellen wat je besteld hebt xD

Leg gewoon het hele verhaal uit :stuck_out_tongue: Je hoeft er toch niet direct bij te zetten over die kortingcodes :stuck_out_tongue:?

mail verstuurd, hopen dat ik snel reactie krijg.

goedenmiddag,

ik heb onlangs een bestelling geplaatst.
toen ik deze wou plaatsen ging het mis, dus
dan moest ik een nieuw account aanmaken
inmiddels heb ik 3 accounts.

maar als ik op alle 3 inlog dan krijg ik
bij nog niet geleverde artikelen, alles hetzelfde te zien.
zelfs de retouren endergelijke.

dus hoe kan dit?
want niet dat ik 3 bestellingen krijg,
het gaat om deze 2 kledingstukken:

Gebroken wit/blauw, 97-1158 á 14,95. maat 40
die zou begin december geleverd worden

en, Grijs gemêleerd, 98-1719 á 24.95 maat XL

en die bestelling staat bij alle 3 de accounts, maar
ik wil de bestelling maar 1x, hoe kan dit?
kunnen jullie dit aanpassen.

dit zijn de klantnummers van de 3 accounts:

130242191

130241870

130241979

met vriendelijke groeten,
amber van broekhuizen.

dit is de mail, niks over kortingscodes enzo.
maar hoe snel reageren ze op de mail?