Ge-wel-di-ge manier om je haren te krullen!

Ik heb hier een manier gevonden om je haar te krullen. Zonder haarbeschadiging, dus je hebt geen stijltang of krultang,… nodig.
Hier is het filmpje ( ik heb het zelf al 10 keer uitgeprobeerd en het werkt zooo goeed. En het is echt prachtig) zeker een aanrader; http://www.youtube.com/watch?v=iP3k1t0LjQc

Laat een bericht achter en zeg wat je ervan vindt :wink:

Veel geluk

wauw leuke tip ik denk alleen dat mijn haar daar wat te glad voor is :stuck_out_tongue:

de mijne is idd ook te stijl en te glad xD andrea heeft van zichzelf al krullen…

Idd, en jhaa mijn haar is echt heel glad, maar het werkt perfect en blijft de hele dag hetzelfde :wink: echt wel een aanrader !!

Probeer maar het werkt bij alle type haren :wink:

werkt het bij elk haar-type dan?

^ik zie je reactie nu, haha ik ga het vnv proberen, voor morgen, en anders ga ik het stijlen als het niet mooi zit ofzo. :’)

Ziet er makkelijk uit. Krul-manieren werken bij mij ook nooit zo goed, maar deze methode is zo makkelijk dat ik het toch ga uitproberen. Baat het niet, schaad het niet! :grinning:

Dankjewel voor het delen!

Haha nu je 't zegt. Wel lief :slightly_smiling_face:

Ben erg benieuwd of het werkt bij mij haar.

Ik heb een krultang gekocht… maar die werkt voor geen meter. Dit ziet er prachtig uit! En zonder al die hitte… top! Dankje voor de tip. :slightly_smiling_face:

Maar ik ga het wel proberen:P

Ikk ga het ook vanavond uitproberen :grin:
ik hoop dat het lukt, t ziet er namelijk zo leeuk uit :3

Dankje voor all jullie leuke reactiess meiden !! :wink: xx

No way dat dit werkt… die bobbypins blijven bij mij overdag nog geen minuut zitten, laat staan 's nachts…

Ik ga het proberen, je weet maar nooit.

Zou het ook staan met haar tot je schouders? (oh god, waarom knippen kappers mn haar altijd te kort? Ik mis mn lange haar) Achja,ik ga het proberen! Het krullen moet wel lukken, mn haar is al een beetje golvend en krult best snel dus…

Ik dacht dat we nu een geweldige tip zouden krijgen… heb ik dat filmpje al een aantal keer gezien. Haha.

Leuk! Ik ga het vanavond proberen :slightly_smiling_face: Maar wordt je haar hier niet pluizig van? Dit lijkt namelijk een beetje op het vlechten dat ik vroeger vaak deed voordat ik ging slapen, maar daarmee ben ik gestopt omdat m’n haar daar dus van ging pluizen.

Ik kan echt niet geloven dat dit werkt…