Gaypride

Ik dacht een lekker uurtje te gaan slapen, maar toen smste een vriendin mij of ik samen met haar zaterdag naar de gaypraide wilde gaan in amsterdam!
Nou zijn we allebij geen bi of lesbi, maar het is echt leuk en hardstikke gezellig.

Nu heeft nederland toevallig allemaal een ns boekje gekregen met kortingen. Zo kan er iemand gratis met je meereizen met de trein!
Heel toevallig en echt heel leuk.

Gaan er nog meer mensen heen?
:tipping_hand_man:

NAAII :tipping_hand_man:

Nee, zit dan in Parijs, maar veel plezier :slightly_smiling_face:

Nee, ik ben 15 vind ik nog ff te jong.
Ik ben ook hetro maar ik zou het wel een keertje mee willen maken!

Oeh parijs, nog leuker :grinning:

Sinds wanneer is het gaypraide?
En nee, ik moet werken.

Edit: ik bedoel niet “sinds wanneer doen ze aan dit festival” ik doelde op: sinds wanneer heeft de gaypride zijn naam in gaypraide veranderd :3

Titel niet in hoofdletters aub

Sinds wanneer? De gaypraide is er al jaren!
ben er 2 keer heengeweest! Echt grappig, komen allemaal boten door de grachten met vrouwen en mannen allemaal in het roze of van die vieze broekjes, maar het is zo grappig om te zien.
Ik zag paar jaar terug gordon op de boot haha!

Danku voor de verandering :stuck_out_tongue:
En de “hardstikke” mag ook wel met een T

Sinds wanneer is het HET WOORD Praide, het is pride :’)
HAHAH wie kent het nou niet :pensive:

oh, nou sorry voor de hoeveelheid spellingsfouten hoor.

:yawning_face:

Lijkt me leuk om een keer heen te gaan, up.

Ik moet waarschijnlijk flyeren in dwarsreguliers. Dus ik ga jammer genoeg niets van de boten zelf zien, maar wel genoeg mooie meiden ontmoeten hoop ik.(a)

Ik snap niet echt waarom je jezelf te jong vind?

Ik ga! Maar wat voorn boekje heb je dat er iemand gratis met de trein mee mag? :open_mouth:

Is dat zaterdag?
Ik dacht zondag.
Ik wil best graag maar niemand wil met me mee :’)

Ik heb geen ns boekje gekregen :frowning_face: Ik zou met m’n beste vriend gaan (hij is homo), maar het gaat nu heel slecht met z’n vader dus waarschijnlijk gaan we niet meer. Ik vind het heel jammer maar natuurlijk wel begrijpelijk.

Dacht ik ook al. ;p

jhaajhaa :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Gay pride zelf is van 5 t/m 8 augustus. Dan zijn er in heel Amsterdam dingen te doen voor de gay scene. Verschillende tentoonstellingen, feesten etc. Alleen op zaterdag is de gay parade en dat is dus zeg maar de parade van boten door de grachten.