Gaypride 2014

Hoi meiden!

Een vriendin en ik willen dit jaar naar de Gaypride in A’dam gaan kijken! Gewoon de sfeer proeven, gezellige mensen, muziek etc. We komen uit Eindhoven en kennen A’dam niet erg goed, weet iemand hoe de beste bereikbaarheid is vanuit het station?

Thanks!

lopen

Ik denk dat je er vanzelf wel op uitkomt als je gewoon bij Amsterdam Centraal uitstapt. Je komt dan gewoon in het centrum terecht.

Beetje de mensenmassa volgen denk ik haha
Anders vanuit het station rechtdoor lopen en dan kom je op de Dam.

Oke! En ik neem aan dat het wel overal staat aangegeven welke kant op… Gaan er nog meer mensen? :slightly_smiling_face:

Ik waarschijnlijk! :grin:

Ben je al weleens eerder geweest?

Nope

Ik denk dat zoiets niet te missen valt haha
Toevallig zat ik vandaag er nog over na te denken om te gaan

Gewoon achter de massa aanlopen, deed ik 4 jaar geleden ook. Werkte perfect.

Ik wil er ook een keer heen (:

Ja ik ook :slightly_smiling_face: Gewoon voor de sfeer en ervaring zeg maar

Haha, ja m’n ma en ik roepen al vier jaar dat we heen willen, maar komt er steeds niet van.

Het is zo druk in de stad. De mensen die gaan herken je wel!

Iemand enig idee waar je het beste kunt gaan staan?

Ik ga naar de botenparade denk ik omdat die zo goed als langs mijn huis komt, maar verder niet denk ik.

Ik ga waarschijnlijk ook! (hoop ik, als 't doorgaat dat vrienden ook gaan) Wil er al jaren heen maar was altijd op vakantie :stuck_out_tongue:

Er zijn ook heel veel feesten enzo hé, en afsluitfeest is op Rembrandtplein

http://www.amsterdamgaypride.nl/agenda/parties.html

Hier, en dan scrollen tot de dag dat je wilt gaan. Wij gaan zondag! Dan is er ook een eindparty enzo

Wow en ik zat nog eens naar prijzen te kijken bij sushi tentjes maar wat duur op zondag allemaal… Is in Eindhoven ook wel hoor, weet iemand nog een goede, wat goedkopere sushitent in Amsterdam?

Bij voorkeur ook ergens in de buurt van de gaypride? :bowing_man: