Gaten in mn jeans, hoe scheuren ze niet verder uit?

He meiden, ik heb een vraag aan jullie. Want ik heb een wat oudere broek waar al een paar gaten inzitten, alleen ze scheuren steeds verder uit. Ik wil de broek niet weg doen ofzo, want ik vind die gaten wel gaaf staan en de broekzit ook geweldig. Het lijkt ook net alsof de gaten er altijd al in hebben gezeten (wat dus niet zo is). Maar weet iemand hoe je kan zorgen dat de gaten niet verder uitscheuren?
Ik heb wel ooit gehoord van iets wat je erachter kan plakken ofzo, maar hoe werkt dat en waar kan je zoiets krijgen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bedankt alvast!
xxx

Geen idee. Up

Dichtnaaien.
Ik snap de kapotte kledingtrend niet, maar iig vind ik het er heel armoedig uit zien.

En je kan er ook dingen achter plakken. Dat zijn van die strijkdingen die je op de markt kan kopen.

wat je erachter moet strijken heet vliseline, maar dan zie je wel achter een gat een wit stuk. dus ik weet niet of je dat wel wil. maar ander aan de zijkant (in welke richting hij uitscheurt) het even met een paar steekjes vast zetten

Ik heb ook geen idee, wat blinddate zegt ofzo. :’)

Okee, hartstikke bedankt!
Ik ga gewoon even dat vliseline proberen. Als het achter meerdere gaten zit is het wss niet eens zo heel raar hoop ik .

Mijn vriendin heeft ook een paar gaten in haar broek, alleen hoorden er paar der in en andere niet xd. Toen heeft ze die er niet in hoorde gewoon dicht genaaid met katoenwol of katoendraad, en een soort van kruisjes (en dan bedoel ik een x) gemaakt op de andere gaten (die waren niet echt gaten maar eerder van die rechthoek dingen die gerafeld waren) Zag er heel leuk uit!

Ik weet wel dat als je bijv. een lintje afknipt en als het dan gaat raffelen dat je er dan blanco nagellak op moet doen en dat het dan niet meer los gaat.
Misschien kun je dat ook doen met de zijkanten bijv. met textiel lijm.
zou alleen niet weten of het werkt :blush: