Gastgezin!

Hee mensen,
ik ga binnenkort naar Londen met school
nu gaan we in een gastgezin
en het is leuk als je dan een cadeautje voor ze koopt omdat ze toch een week voor je hebben gezorgd :wink:
Weten jullie iets?
Ik zat te denken aan drop, dat is typisch Hollands :slightly_smiling_face:

haha, ik wilde drop zeggen. :stuck_out_tongue:
Of stroopwafels… of kaas :flushed:

Mijn broer deed ook zoiets, hij gaf een soort spaarpot-koe en drop.
Stroopwafels schijnen ook typisch Nederlands te zijn.

Bij de blokker hebben ze nu spullen (blikken enzo) met oud hollandse print!
bij xenos ook btw

ligt er een beetje aan hoeveel je wil geven, ik had een keer een soort vaasje met een tulp-zaadje erin gegeven was ook wel typisch hollands

Ik heb dat ook een keer gedaan, heb ik ze hagelslag gegeven. Ze snapten niet echt wat ze er mee moesten :wink:

Zo’n grote kaas X’'D
Klompen
Molentje
Bos tulpen

Of je gaat naar a’dam, daar hebben ze veel souvernierswinkeltjes ofzo XD

Een cd van wolter kroes!

Stroopwafels def.

en natuurlijk delfts blauw
En
geen inspiratie.

Geen drop, engelsen hebben ook veel drop xD

een pakketje met allemaal nederlands eet dingen, zoals drop, hagelslag, stroopwafels en nederlandse kaas.

Ja dit is leuk!

ja engelse drop, geen nederlandse =D

Of van Jan smit XD en die single: ‘‘Tuintje in mijn hart’’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

ga naar de xenos, daar heeft mn moeder voor onze nieuwe aupair ook super leuke dingen gekocht! ;d

:grinning_face_with_smiling_eyes: Zorg je een week voor zo’n kind, krijg je zoiets kado. Stank voor dank heet dat. xD

Mahahaha xD
Klopt wel xD

Alle seizoenen van de lama’s naar het engels gesynchroniseerd

Ja maar nog steeds >:-)

drop, stroofwafels, fotoboek, boek over nederland, kaas, weetikveel.
ik kreeg dit jaar van mijn spaansegastleerlingen; olijfolie en een boek over valencia.

en ik gaf hun; een notitieboekje met delfsblauw, stroopwafels, kaasschaaf ( die kende ze niet en vonden ze erg leuk) en een boekje waar ik in het engels de agenda had ingeschreven wat we de week hebben gedaan, grappige woorden in het nederlands + vertaling en een persoonlijke brief.

het zijn maar ideeën (a)

een souvenier munt van de zaanse schans :stuck_out_tongue: grapje, dat vonden ze serieus het leukst XD
ik ben namelijk ook naar londen geweest in een gastgezin, die van mij werden enthousiast toen ze de stroopwafels zagen :stuck_out_tongue:

drop hier en in engeland verschillen, die van daar zijn gewoon smerige zwarte winegums :stuck_out_tongue:. maar ik heb gehoord dat de meeste niet van drop houden, omdat het toch een aparte smaak heeft.

Klompsloffen :grinning: heb ik ook gedaan haha vinden buitenlanders meestal wel heel erg leuk