Gastbloggers topic

Al een tijdje loop ik rond met het idee om wat gastblogs te schrijven en om gastbloggers op mijn blog te laten schrijven. Recentelijk verscheen hier een topic waarin iemand op zoek was naar mede-bloggers om samen een site te beheren en dat leek me een aanleiding om dit topic, dat net even anders is, te starten.

Een gastblog is een blogpost die je schrijft en publiceert op de website van iemand anders. Onderaan je artikel kan je dan wat kwijt over jezelf, vaak wordt dit gebruikt als reclame voor je gastblog. Het is dus handig om te gastbloggen om meer bezoekers naar je eigen blog te trekken. Voor de bloghouder is het prettig, want dat betekend wat minder druk om een artikel te publiceren als je het al druk hebt. Ook kan het fijn zijn dat een gastblogger ergens over schrijft waar je zelf niet veel over weet.

Affin, gastbloggen en gastblogs hosten heeft beide zijn voordelen. Dit topic kan gebruikt worden om jezelf aan te bieden als gastblogger of om gastbloggers te zoeken. Als er animo voor is kan ik een lijst maken in de beginpost van bloggers die zich aanbieden of op zoek zijn. Als je in de lijst wil geef dat dan even aan met je forumnaam, blogurl en of je wil schrijven of schrijvers zoekt.

------------

Deze blogs/bloggers zoeken gastbloggers:

Ik heb misschien wel interesse! Stuur mij maar een PM voor meer info