gaskrultang gekregen, maar durf niet te gebruiken.

Hoi,
ik heb een gaskrultang gekregen van mijn tante, omdat ze hem niet meer gebruikte dus gaf ze hem maar aan mij. Ik ging dus een beetje kijken op het internet, want ik vroeg me af hoelang zo een gaspatroon werkt. Ik kwam dit artikel tegen waarin staat dat er zo’n gaspatroon is ontploft. http://waarmaarraar.mobi/…ieners_ziekenhuis_in.html
Nu durf ik hem niet meer echt te gaan gebruiken… Ik vind het wel zonde dus ik dacht heeft misschien iemand van jullie zo’n krultang?
Is het gewoon toeval dat die ontplofte? En moet ik me geen zorgen maken? Of zal ik hem weggooien?
xxxxx

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van een ‘gaskrultang’ gehoord…

Nog nooit van gehoord, maar als ik het goed begrijp verwarmt dat ding dus door het gas? Het klinkt mij niet bepaald… veilig.
Ik zou zoiets niet durven te gebruiken. En oké, ik heb al krullen van mezelf dus helemaal niet nodig.

Ja het is best wel handig, ik had het namelijk geprobeerd voordat ik het artikel zag.
Je moet dat ding gewoon aanzetten door op een knopje te drukken en dan steekt dat gas hem soort van aan en is die in 5 seconden echt al gloeiend heet, daarna is het een gewone krultang.

Nouja, heel simpel: Heb jij er een naar gevoel bij als je dat ding weer gaat gebruiken?
Als dat zo is, zou ik hem niet meer gebruiken. Een naar gevoel erbij hebben is nooit fijn.

Ik zou dat ding weg gooien :stuck_out_tongue:

je kan hem ook via marktplaats verkopen als je er zo bang voor bent, levert het nog wat op ook :stuck_out_tongue:

Als je er bang voor bent zou ik hem ook niet gebruiken, je moet je er wel goed bij voelen!
Ik heb ook eens een krulset teruggebracht naar de blokker omdat er een heel vreemde geur vanaf kwam en ik voelde me ook niet veilig met het gebruiken ervan, kon gelukkig zo een andere meenemen.

een meisje uit mijn klas had ook zo’n gaskrultang, maar ze heeft nu een nieuwe ‘normale’ krultang, dus zo’n succes zal die gaskrultang wel niet geweest zijn.

Na het lezen van dat artikel ben ik blij dat ik krullen van mezelf heb… en een ‘normale’ stijltang heb die gewoon op elektriciteit werkt.

Als je hem echt niet meer durft te gebruiken, zou ik hem proberen te verkopen via MP.

marktplaatsen :stuck_out_tongue:

Ik zou 'm verkopen. Lijkt me allesbehalve veilig.

Oke hihhi ja, denk ook wel dat het zo verstandig is om hem niet te gebruiken. Thanks everbody! X

ja lekker verkopen zodat je iemand anders met zo’n ding in gevaar brengt :S

er zijn vast wel mensen die het wel durven gebruiken en het is niet levensgevaarlijk anders zouden ze niet verkocht worden. dus gewoon MP zou ik zeggen.

Heel eerlijk gezegd denk ik wel dat die dingen veilig zijn, anders mogen ze niet verkocht worden.

nouja als het niet veilig was zou het waarschijnlijk al een keer vermeld zijn, net zoals artikels die worden teruggehaald bij de hema bijv die niet veilig zijn. maar als je er zelf geeen goed gevoel bij hebt → niet doen!

Lief dat je hem van je tante hebt gekregen maar het lijkt me niet bepaald veilig, je zou hem inderdaad kunnen verkopen :wink:

Als die echt onveilig is werd die niet eens verkocht dusss…