GARNIER PURE.

Hoii!
Ik wou even weten:
heb jij ervaring met Garnier Pure (3 in 1)?
Zo ja, wat vind je van dit product? Helpt het goed tegen puistjes en mee-eters? Hoe lang gebruik je het al? Verminderen je puistjes snel?
Ik wil het namelijk zelf gaan kopen, maar ik zou graag eens willen weten of het een fijn product is en of het goed werkt.
Dankjewel!

Ehm, sorry voor de titel. x’D

weet niet, gebruik hem niet
maar heb wel een paar anders dingetjes van garnier en die zijn wel heelgoed!

ehmm kheb hm al iets van 3weken
k vind hm wel lekker ruiken enzo…
tegen puisjes helpt ie niet echt maar wel tegen mee-eters =D
maarja elk soort huid is anders.

Geen ervaring mee.

upje voor jou dus

ik heb hem gebruikt, vond het wel fijn spul, ruikt idd lekker en het reinigt wel goed maar of je pukkeltjes/mee eters er minder van worden ik weet het niet… ieder huidtype is anders dus dat kan verschillen maar ik ben overgestapt op vichy en voor mijn gevoel helpt die persoonlijk beter…

hier zijn al veel topics over geweest, mss moet je die maar eens zoeken.

ik heb em zelf ook, geen verandering maar als je met de ‘‘behandeling’’ stopt worden je puistjes veel erger :’( niet aan te raden dus! mijn favoriet is dan toch wel clearasil!

Dankjewel!
Clearasil heb ik een tijdje gebruikt, maar dat werkte echt niet en irriteerde mijn huid ook nog eens. Vervolgens heb ik Nivea Young gebruikt, wat opzich wel goed werkte. Vichy lijkt mij ook heel fijn, maar dat is nogal prijzig. Nu wil ik Garnier Pure dus gaan gebruiken, kijken hoe het werkt voor mij…

ik had ergens gelezen dat clearasil je huid uitdroogde en daardoor je huid meer talg aanmaakte.
conclusie: van clearasil kryg je meer puisjes.
:pensive:

garnier pure
heb ik zelf ook gehad ’
ik vond het goed worden
de acne werdt minder
maar je kunt pas echt zeggen na 3 maanden
dat die product goed bij jou werkt.

clearacsil zal ik je niet aanraden
je huid wordt droog

ik heb zelf ook gehad…
de puisten werden niet minder ofzo…
zag eigenlijk geen verbetering =p

Ehm, het droogde mn huid uit vond ik.

Bedankt voor de reacties! :]
Vandaag wou ik het gaan kopen, toen ik even samen met m’n vader het dorp in het was, maar hij vindt dat ik geen dergelijke middeltjes moet gebruiken en dat het slecht is voor m’n huid. Hij vindt dat m’n puistjes toch wel weg gaan na een paar jaar en dat ik gewoon moet wachten en het bij mij heus wel mee valt…
Tja. x’D Ik wil toch liever van mee-eters en grote poriën af…

ik heb hem nu een tijdje en ik vind het fijn maar niet dat ik echt verschil zie ofzo… je kunt denk ik beter de spullen appart kopen en ik denk ook dat het bij de een beter werkt dan bij de ander.

waarom zegt iedereen steeds dat clearasil slecht is -.- dat kan je helemaal niet zo zeggen iedereen heeft een andere huid? en iedereen reageert er anders op… probeer een paar dingetjes uit en je ziet vanzelf wat voor jou goed is OF vraag advies in een drogist of whatever

Dat komt omdat clearasil vrij agressief is. En daar kunnen veel mensen niet tegen. Voor de mensen die er wel tegen kunnen is het wel een goed middel.

Eerst voelde mn huid altijd zo zacht aan, nadat ik het gebruikt had, ik zag alleen geen verschil tussen de hoeveelheid puistjes, ik had er gewoon af en toe een paar. Toen stopte ik langzamerhand en opeens had ik geen puistjes meer voor een paar weekjes, daarna kreeg ik steeds vaker puistjes, en mn huid volde ook snel vettig aan, dus mijn advies: Het is wel fijn, maar gebruik het niet te vaak!

zoooo fijn. This wel geen wondermiddel voor puistjes ofzo maar je krijgt er een goed uitziende verzorgde huid en een gladde huid van

Ik heb zelf geen ervaring met deze lijn, maar heb wel wat reviews gevonden:
Garnier Pure 3-in-1 Complete Reiniging, Garnier Pure poriënsluitende zuiverende lotion en Garnier Skin Naturals Pure Pads