Garnier producten

Hoi iedereen

Ik ben 13 en ik heb last van mee eters en puisten en puisten littekens enz… gaat wel weg denk ik met pubertijd enz maar ik gebruik Garnier Skin Naturals Pure Reiniging 3 in 1 en het gelpt heel goed voor mee eters en maakt me huid matter en ik wil de reiningswater er van gebruiken maar ik draag geen make up dus ik weet niet of het dan ook helpt om gewoon je gezicht te reiningen en eeft iemand er ervaringen mee etc en gewoon met de dagcreme etc!

x

Niks werkt bij mij, behalve de pil. Van Garnier en dat soort producten wordt mijn huid rood en branderig. Daarna gaat het vervellen omdat het zo droog is. Pure troep.

Als je goede ervaringen hebt met de 3 in 1 reiniger, zou ik dit ook een kans geven. Vuil komt doorheen de dag op je gezicht terecht, dus niet alleen met makeup, dus iets wat het goed schoonmaakt is nooit weggegooid. Kan alleen helpen of niks doen, lijkt me.

Ik raad de Normaderm lijn van Vichy aan! Daar zitten hele goede ingrediënten in en zijn niet te agressief. Ik heb zelf altijd hele goede ervaringen gehad hiermee in mijn ‘pubertijd’. Ze zijn iets prijziger, maar je doet er héél lang mee. Met de reinigingsegel kom je al ver. En daar deed ik altijd ruim een half jaar mee of zelfs langer.

En wat ik iedereen zeg, kijk naar de ingrediënten en niet naar alle beloftes op de voorkant! Vermijd alcohol (hier zie je wat goede en slechte alcohol soorten in producten zijn: http://www.dr-jetskeultee.nl/alcohol-in-huidverzorgingsproducten-liever-niet/ En andere ingrediënten die je liever vermijd: http://www.dr-jetskeultee.nl/te-mijden-ingredienten/). Salicylzuur en glycolzuur zijn ingrediënten die goed zijn tegen een onzuivere huid. Eens goed googlen en na gaan wat goed is voor je huid. :slight_smile: De ingrediëntenlijst van het product dat jij wil gebruiken kan ik helaas niet vinden. Misschien heb je hier iets aan: Girlscene-lezeressen testen Garnier Pure Active - Girlscene

Qua crème kan dit een goede zijn: De Tuinen Tea Tree Dag En Nachtcrème kopen bij Holland & Barrett

Je kan je natuurlijk ook laten adviseren bij bijv. Holland and Barret.

Heel erg bedankt ik ga m dit weeknd halen!

Probeer eens benzoyl peroxide gel, het is een geneesmiddel tegen acne en je kunt het zonder recept bij de apotheek krijgen.

Vichy Normaderm is inderdaad veel beter als Garnier! Veel zachter voor de huid en het werkt ook gewoon beter om puistjes aan te pakken. De reinigingsgel is echt heel erg fijn!