Garnier Eye Roll-on

Heeft iemand ervaring met deze roller? Het hoort wallen weg te halen en te zorgen voor een frisse oogopslag 's ochtends…
Hier staat ie:
http://www.garnier.co.uk/_en/_gb/our_products/products_skincare.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS%5EPRD_SKINCARE%5ECAFFEINE_SKIN%5ECAFFEINE_SKIN_DISCOVER&prdcode=P19108

Vraag me af of iemand het gekocht heeft en gebruikt? Ik denk namelijk niet dat het echt werkt maar wie weet :stuck_out_tongue:

ik heb hem maar dan eentje voor puistjes weg te halen

Smam heeft die… Werkt voor geen meter.

heb hem voor dikke ogen&kringen + puistjes.

kringen gaan niet weg, maar je wallen als ze dik zijn verkoelt het wel zeg maar en het word IETS minder maar je ziet geen heftig verschil.

die voor puistjes die is wel verkoelend maar een paar keer gingen ze onsteken maar dat is logisch want je rolt de bacteriën heen en weer…

dus vind beide a no no.

Hmm ik ga em ook niet kope denk ik dankje voor reacties :slightly_smiling_face:

heeft iemand deze?
niemand reageert meer in het topic
maar omdat je donderdag bij kruidvat
50% korting krijgt op alles van Garnier
wil ik graag die eye roll ^^
maar weet iemand of die goed werkt?
ik heb van die donkere kringen onder m’n ogen
soms zijn ze zelfs een beetje donkerblauw… ;S

mooi, koop ik hem ook niet :stuck_out_tongue:

wie nog? xd
die reactie hierboven@ daar heb ik veel aan! :stuck_out_tongue: xD

Ik zat tv te kijken met mn vriend, zag ik die reclame, zegt mn vriend; is dat niet wat voor jou?

:flushed: :rage:

Ik vind 'm wel fijn. Hij verkoelt en bij mij worden m’n donkere kringen wel wat lichter. \ erna doe ik er ook nog concealer op.

hierboven@ thanks voor je reactie :slightly_smiling_face:
Iemand nog? ^^

morgen is het 50 procent korting op alles van garnier bij de etos, dus dan zou ik hem morgen daar kopen als je m wilt! :slightly_smiling_face:

Ik zou hem een beuk geven.

Ja bij mij werkt granier niet goed hoor.
ik had niet die roller, maar dat 3 in 1 spul gekocht van granier.
De mee eters gingen wel gedeeltelijk weg, maar ik kreeg er mooi puisten voor in de plaats !

troep gwn weggooien

x

werkt niet.

inderdaad, je kan beter je geld meteen in de prullenbak gooien.

Ik heb hem maar het werkt niet echt goed. Het is wel lekker verkoelend maar dan kan je beter ijsblokjes op je ogen leggen.