Garnier 3 in 1

Haaii!
Ik heb net Garnier 3 in 1 gekocht.
omdat iedereen zei dat hij zo goed helpt.
Ik heb hierover toch een paar vraagjes, voor mensen die het gebruiken:
Wat kan ik het beste als eerst doen: reiniging,schrub of masker voor de puistjes wat minder te maken?
Hoevaak perdag mag je wat doen,Masker 2/3 x in de week maar scrub en reiniging?
Hoelang kan ik het masker het beste erop laten zitten voordag je echt iets merkt?
heel erg bedankt alvast!

elke dag scrubben moet je sowieso niet doen! Reinigen mag volgens mij wel elke dag. En masker zou ik gewoon 1 a 2 keer in de week doen net als een gewoon masker :wink:

Maar ik heb hem zelf niet maar is ong. bij een normale scrub en masker.

Okee bedankt alvast:)
Nog meer mensen die het wel hebben gebruiktt en er iets over te vertellen hebben ofzoo?

Heb nu dus het masker op.
Ik laat het ong 10 min intrekken,
het voelt nu wel lekker aan hoor.:slightly_smiling_face: alleen beetje traanogen!
Het voelt niet echt warm aan ofzo.

Het is er af.
Mijn huid voelt lekker koel aan!:wink:
Morgen doe ik het zuiveren en laat nog wel weten of het heeft gewerkt of niett, en of er misschien al wat verandering is want nu ka ik dat nu nog niet echt zien;)
x

die is fijn precies goed voor mijn huid een echte aanrader

ik heb ff 2 vraagjes :grinning:

• hoeveel kost het?
  • hoeveel zit er in?

150 ml en 8/9 euro (prijs weet ik niet zeker).
Maar bij de etos was volgens mij een aanbieding op ganier producten, weet niet of die al over is?? maar ik zou daar dan kijken als je hem kopen wilt.

't werkt sowieso niet na 1x gebruikt te hebben eeeeehh?

OOH! Tell Me ALs het werkt!!
Ik moet echt sirieus iets goeds gaan kopen. 'kword er gek van! :wink:
8-9 euro valt mee.!
Maar ik moet wel gaan sparen voor mn camera enz :frowning:

xx

ik zou 1x per weer scrubben, het is goed voor je huid maar je moet het zeker niet te vaak doen. maskertje misschien 2x per week. en reinigen elke dag. maar werkt het echt goed? dan ga ik het namelijk ook kopen :slightly_smiling_face:.

Nou,
Het is de 4de dag dat ik het gebruik:O
JE ZIET VERSCHIL.
Je puistjes worden steeds kleiner en minder.:wink:
Ik doe iedere morgen reinigen en savonds of scrubben of masker of reinigen;) meestal toch wel scrubben.
Je krijgt zon zacht huidje het is ZO SCHOON.:wink:
Zeker kopen ook wat goed is:
Vichy;) ook top spull.

Masker ong. 4/5 minuten hooguit laten zitten. Het droogt nl. ontzettend uit!!! Maar wat ik vaak doe nadat ik dat maskertje heb gedaan is water in mijn gezicht gooien en dan gaan scrubben :stuck_out_tongue: twee in een klap haha

Hey
Ik gebruik deze producten niet. Ik reinig (eerst met reiniging melk daarna met tonic) mijn gezicht elke ochtend en avond. Daarna doe ik de dag/nacht crème op. Ik stoom (met een stoom apparaat je kan het ook met een teil met heet water doen) elke week 1 keer daarna scrub ik mijn gezicht, stoom ik weer, en doe ik een masker op.

Kijk ook bij http://www.girlscene.nl/b…howto_gezichtsbehandeling Zo ongeveer doe ik het.
Ik zou mijn gezicht zeker niet elke dag scrubben en het maskertje 1 a 2 keer in de week gebruiken

hoe duur is dat?
& ik heb een hele droge huid, zonder puistjes.
zou het bij mij dan ook helpen?
gewoon om mn huid wat egaler te maken en wat minder droog?

xoxo.

Dat product van Garnier vind ik niet zo’n succes, haha xD heb nu garnier uit duitsland, washgel en gezichtswater (antibacterieel) en dat werkt wel heel goed:P

Weet iemand wat ik er nog bij kan kopen?
Nog een ochtenzalfje dat echt GOEDD WERKT?
x melissa

Of nachtcreme;) heb ook van die mini bultjes.
best irritant wat helpt daar tegen?

Als nachtcreme en dagcreme gebruik ik ganier pure a werkt bij mij heel goed :grinning:

Het is ideaal!!