Garderobe weggedonderd

Hee meiden,

Tot mijn grote verschrikking is mijn complete lente- en zomergarderobe weggegooid door mijn vriend. Hij had een vrolijke bui en besloot het huis op te ruimen. Een week eerder had ik mijn lente en zomerkleren opzij gezet omdat mijn kast te vol werd. Niet om het weg te gooien, maar om het tijdelijk op te bergen. Dit heb ik ook tegen hem gezegd, maar ik denk dat hij niet goed geluisterd heeft.
Dus…
Alles is weg. In een kledingbox en nee, ik kan het niet meer terugkrijgen, dat heb ik al geprobeerd :hammer:

Ik moet dus nu een compleet nieuwe garderobe voor twee seizoenen gaan kopen. Of eigenlijk gaat hij dat doen, maar ik moet natuurlijk dingen gaan uitzoeken. Mijn vraag is, weten jullie wat leuks of er een grootschalige, redelijk te betalen, keten is (zoals bataviastad e.d.) en waar je leuke en een beetje kwalitatieve kleding kan vinden? Ik ben echt topjes, blousjes, hotpants, lange broeken, zwemkleding en accesoires allemaal kwijt (en allemaal mooie lingerie, body’s, jarretels etc.) :dry:.

Pff vind het echt heel erg eigenlijk, ook al is het maar kleding :flushed:

Liefs

Ik had dan ook mijn vriend weggedonderd :cold_sweat:
Maar kan je niet een dagje Amsterdam/Utrecht oid doen, ipv alles uit één winkel te halen? Want je kan wel naar de primark en h&m alleen als je alles daarvandaan haalt kom je elke dag wel iemand tegen die hetzelfde draagt :stuck_out_tongue:
Verder kan je misschien op asos.com in de sale bestellen. Ze hebben gratis verzending vanaf 25 euro volgens mij en gratis retour dus dan kan je gewoon van alles bestellen en kijken wat je houdt :stuck_out_tongue:

Ja, als hij het expres had gedaan had ik hem wel weggedonderd, haha… Maar het was een ongelukje. En tja, ik kan boos zijn, maar daar hebben we allebei niks aan. Ben allang blij dat hij het voor mij op gaat lossen etc.

Maar ik woon in de omgeving van Utrecht, dus inderdaad een dagje Utrecht kan wel :slightly_smiling_face: Ik ben zelf verder nog nooit in Batavia stad geweest, geen idee of dat leuk is of niet. Vind het altijd lastig om veel kleding tegelijk te kopen, omdat de mode heel erg specifiek is op één moment zeg maar. En dan vind ik het moeilijk om verschillende outfits te vinden, zucht.

Even een indicatie voor wat ik ongeveer kwijt ben:

• maxi jurk
  • twee maxi rokken
  • midi rok
  • leren rok
  • basic zwart jurkje
  • turquase chiffon jurkje
  • wit kanten jurkje
  • 6 lange broeken
  • een luchtige harembroek uit Afrika :frowning_face:
  • 8 zomertopjes
  • twee chique blousjes
  • 2 blazers
  • 5x korte broeken/hotpants
  • 3 bikini’s
  • 2 korsetten
  • 3 body’s van kant
  • 3 paar stay ups
  • 2 jarretel gordels
  • 3 riemen
  • een aantal panty’s

Volgens mij was dit het. Ik zit elke keer te bedenken wat ik allemaal kwijt ben en foto’s van de zomer terug te kijken en het lijstje blijft langer worden -.- Het zijn maar kleren, dat weet ik en ik weet dat waarschijnlijk anderen er heel blij mee gaan zijn, maar het is zo zuur en ik durf niet uit te rekenen wat het allemaal gekost heeft :flushed: Veel van de kleren zijn nog bijna nieuw en ik baal gewoon als een stekker.

Ik weet niet wat voor maat je hebt, maar ik zou gaan kijken bij H&M, Forever 21, New Look enz. Hema heeft zomers ook wel leuke goede basics voor een leuke prijs.

Als je nieuwe kleding gaat kopen bij Mango en Zara enz, wordt het al snel weer duur.

Forever21! Echt, ga naar Amsterdam of plunder de online shop. Die hebben super leuke zomer dingen! Sommige dingen zijn ook wel trashy of gewoon echt niet leuk, maar dat heeft elke winkel wel. Ze hebben echt heel veel verschillende stijlen en dingen, ik weet zeker dat iedereen daar wel moet kunnen slagen voor een paar dingetjes. Daarnaast veranderd het assortiment heel snel, dus heb je ook niet veel kans dat je iedereen hetzelfde ziet dragen.

Daarnaast snap ik je wel hoor. Ik zou ook heel erg balen. Maar aan de andere kant: je kunt nu wel een garderobe aanschaffen die helemaal bij elkaar past!

kijk bij de webwinkel SheIn, goedkoop goede kwaliteit.

Wauw wat kut zeg. Ik zou ook echt ontzettend balen.
Ik zou ook een dagje weggaan, maar wacht nog even een paar weken want nu hangt er nog winter en lente collectie en straks zijn de laatste winterkleding ook weg.

Een paar webwinkels waar ik erg fan van ben vanwege de prijs en kwaliteit zijn boohoo.com, missguided.eu e prettylittlething.co.uk.

Als je niet fan bent van webshops raad ik je aan om naar F21 te gaan, H&M en in de grote steden te kijken bij boutiques zoals byfabrio!