Garderobe probleem

Hee Girlscenesters,

Ik heb hulp nodig.
Ik heb heel veel dingen in mijn kast liggen, maar weet nooit wat ik aan moet trekken.
Ik heb maat 46, dus dat is ook niet al te makkelijk.
Ik wil dus graag een basisgarderobe.
Al helemaal sufgezocht op google, kom ik nu naar jullie.
Ik kijk wel eens naar gok fashion fix, en hij zegt altijd dat je uit iets van 18 dingen een complete basisgarderobe hebt.
Nou kan ik nergens meer vinden waar dat staat, maar ik weet zeker dat jullie me willen helpen.
Wat is nou een goede basisgarderobe, waarmee ik veel kan combineren enzo.
Ik denk dat ik nu een beetje aan t doordraven ben, dus ik stop maar ff met onzin te praten, hihi…
Dank jullie wel.

X kiki.

titel even iets duidelijker gemaakt.

Wat heb je nu al allemaal in je kast? want dat is zoiezo wel makkelijk om te weten

pff… ik weet het niet zo goed

sowieso een donkere jeans, en een zwart jurkje, daar kan je alles mee combineren!

Sowieso paar goede jeans. Een paar vestjes of van die cardigans weet je wel. Als je zwarte hebt kun je dat echt overal bij aandoen. En paar t-shirtjes en hempjes in kleuren die jij mooi vind. Zo’n basis bedoelde je toch of niet? :stuck_out_tongue:

Hee Kiki,
Ik denk dat de meeste meiden hier je wel willen helpen. Een goede basisgarderobe bestaat uit basiskleding. Dat zijn bijv. zwarte, grijze, witte of andere kleuren. Je kunt daarvan shirtjes, hempjes, en truien hebben. Natuurlijk is het fijner om verschillende kleuren te hebben. Omdat je ook graag andere kleren wil hebben is het fijn om 1-2 vesten aan te schaffen. Tuniekjes met leuke printjes. Je kunt bij de C&A bij de kleding Jessica dacht ik grotere maten kleren vinden. Het iig wel bij de C&A. Verder een paar leuke jeans is niet mis. Laarzen en leuke sneakers of pumps. Wat sieraden erbij en je hebt een geweldige kast.

Je kunt bijv. ook een gilet kopen of sjaaltjes daarmee vrolijk je je kleren op.

Heel veel succes en ik hoop dat het een beetje duidelijk is :slightly_smiling_face:

ja ik bedoel echt de basis inderdaad, maar ook van wat je echt moet hebben nu enzo(schoenen,kleren), ben nooit zo goed in fashion enzo, dus een goede basis, en een soort van musthaves.
x

We hebben een must have topic… Ik weet zo niet wat de link ervan is. Daar plaatsen dagelijks, wekelijks meiden spullen die ze graag willen!

Jeans
Zwarte broek
Zwarte legging
Grijze legging
Zwart jurkje
Witte blouse
Zwarte long sleeve
Witte long sleeve
Zwarte cardigan
Wit T-shirt met V-hals
Zwart topje
Wit topje
Zwarte heels
Zwarte flatjes
Zwarte laarzen
Sandalen
Zwarte, oversized tas
Zwart kniptasje

Maar een perfect lijstje van wat een goede basisgaderobe is bestaat niet. Ligt heel erg aan de persoon zelf en wat je stijl is voor de rest van je kleding…
Als je meer zoekt kun je zoeken op 5 piece of french wardrobe. Daar heb ik dit lijstje ook vandaag. Daar moest ik ookmeteen aan denken toen ik dit las.

2 paar Jeans ( een donkere en een lichte)
van die Cardigans, dunne vestjes met knopen in bijvoorbeeld het grijs en zwart.
een iets langer vest, zie je nu ook veel mensen mee lopen, ook met knoopjes.
zwarte ballerina’s. die kunnen altijd.
een paar lekker gympen zoals bijvoorbeel allstars.
een wit shirt met lange en korte mouwen
een zwart shirt met lange en korte mouwen
een aantal gekleurde hemdjes
leggings
leuk jurkje in neutrale kleur zodat je het met veel dingen kunt combineren
laarzen voor in de winter in het bruin grijs of zwart
een aantal leuke shirtjes met een vrolijk kleurtje
om al deze basis dingen wat leuker te maken kun je er bijvoorbeeld een aantal leuke sjaals, kettingen of armbanden bij kopen om het geheel af te maken.
succes ermee!

heei kiki…
voor een basisgarderobe heb je gewoon minstens 2 paar jeans nodig…een paar leuke shirtjes een paar hempjes en 1/2 vestjes.
leggings met jurkjes of een lange blouse is ook leuk.
succes;)

UPJEEEII

investeer sowieso in een goede (merk)jeans, hoe je het ook wendt of keert, een spijkerbroek van een goed merk zit altijd mooier! Levi’s heeft bijvoorbeeld hele mooie!

UPJEE !!!

Zoek eens op webwinkels(bijvoorbeeld die van de h&m) setjes bij elkaar van dingen die je leuk vindt. Dat is overzichtelijker en makkelijk, en je kunt daar altijd alle kleuren zien en bestellen want op de site wordt meestal alles gezet.

heb een keer naar die gok gekeken.
maar hij zijn toen:’ je moet 1 kleur uitkiezen die jou goed staat, en daar dan dingen van gaan kopen’.
en dan misschien gewoon jeans, en zwarte en witte kleding erbij.