garda meer italie

ik ga dit jaar op vakantie naar italie bij het garda meer.
alleen we weten niet naar welke camping. weten jullie mischien nog een leuke camping bij het gardameer (voor jongeren)
ik heb al gezocht op internet maar ik wil graag horen of jullie nog leuke weten!

X marlou

niemand?

ik ben een paar keer naar spaggia d’oro (ofzo) niet echt een jongeren camping maar hij zit gelijk aan het water, en het is niet ver lopen van het dorpje lazise zeker een aanrader!

Echt jongerencampings daar ken ik niet, Bella Italia was wel een erg leuke camping.

ik zat vorig jaar op camping serenella, en het is een leuke camping en je loopt zo het meer in.

volgens mij zijn er geen échte jongeren campings daar
daar moet je toch echt voor in bijv. blanes zijn.

uhmm ik ga dit jaar wel naar Italie maar naar een familiecamping
ga je met Vrienden of Familie? ik ga gewoon ervan uit dat je met vrienden gaat maar ik ben nog nooit eerder in Italie geweest wel in Kroatie dat is hetzelfde als italie (denk ik) en daar was ik ook op een familiecamping maar daar waren ook campingdisco`s en jongerenactiviteiten maar ik ga met ouders op vakantie:O en als jij ook met ouders gaat ontmoet je altijd wel leeftijdsgenoten op de camping

Ik ben vijf jaar geleden ook naar Bella italia geweest, dat is een leuke familiecamping maar dat is vasts niet wat je zoekt. Google dan?:slightly_smiling_face: