Garantie van je schoenen

Gister heb ik mooie schoenen gekocht maar ik ben gister ook naar een kroegje gegaan heb verder niks raars gedaan of gek gedaan met die schoenen en vanochtend blijkt dat het zooltje onder de hak kapot is… alleen krijg ik er nog wel garantie op ofzo?

want ik kan ook zeggen dat ik even een blokje om ging en dat gelijk de hak kapot is… want ze waren wel 60 eu…

Gwn terug naar de winkel gaan!!

ow sorry zag je bericht niet!
ja ga vanmiddag terug… maar straks zeggen ze: ja sorry dat is jou probleem ofzo :stuck_out_tongue:

Niet geschoten is altijd mis.

ja ga wel straks terug :wink:
zooo ga echt flippe als ze zeggen: ja dat is jou probleem…

ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van garantie op je schoenen, maar ik wens je succes.

Als bij ons de volgende dag (of zelfs binnen een week) de hak los laat bij een schoen en de klant komt terug en wij zien dat de eigenaar er niks raars mee heeft gedaan, dan kun je hem op onze kosten laten repareren bij de schoenenmaker. Denk dat dat in meerdere schoenenwinkels zo is hoor. Want een hak hoort niet al na een dag los te laten

Oja, en zeg maar niet dat je naar een kroeg bent geweest, gewoon dat je er mee op sraat hebt gelopen:P

Ja precies, ik denk niet dat ze daar moeilijk over gaan doen hoor… Dat hoort niet zo, misschien gaan ze m wel terug sturen naar de fabriek, of ze laten ze maken op hun kosten…
En als ze moeilijk doen moet je gewoon meteen naar de manager vragen, dan worden ze altijd wel een beetje bang haha, en dan moet t wel lukken joh…

bij mij zit een schoenenwinkel en daar hebben ze schoenen van 10 tot 35 euro, en daar heb ik heel lang garantie :open_mouth: want ik heb 2 keer schoenen moeten laten maken… bij 1 was de rist stuk dus heb ik ze allebei laten vervangen en hebben hun de rekening betaald (was bijna meer dan de schoenen zelf!) en dat zooltje onder mn hakken waren dr af en dat is ook netjes gemaakt en betaald! dus ik neem aan dat je op schoenen van 60 euro ook wel garantie hebt!

Ja ik hoop het, en een randje (wat gelijmt is) is ook los gegaan, maar dat was al gistermiddag maar dacht kan ik zelf ook mischien wel lijmen maar dat zeg ik straks ook wel

Schoenen horen niet zo snel kapot te gaan…
als ze zo slecht zijn, zou ik wel goed opletten als je een nieuwe krijgt, of andere schoenen uitzoeken;)

Nee naja ik ga straks ff terug, ik hoop t anders is t bestwel genaait…