Garantie hi abonnement?

hoi,

ik heb een nokia N97 mini (wit) met een 2-jarig abonnement, ik heb hem nu sinds september 2010 en m’n ontgrendelknop is kapot en er is iets kapot in het gaatje van de oplader dus die oplader kan er niet goed meer in (een nieuwe oplader kopen werkt dus niet aangezien het probleem in dat gaatje zit en niet in de oplader).

nu kan ik echt helemaal nergens iets terugvinden over die garantie en ook niet op mijn persoonlijke hi-profiel op www.hi.nl

wat kan ik nu het beste doen?

moet je terug gaan naar de winkel het si of een half jaar of een jaar fabrieksgarantie…

en dat is ook niet op alles wat er kapot gaat…dus zou gewoon even langs gaan met je aankoopbon

oke,
dan is mijn tweede vraag:

wat als hier geen garantie op zit en het dus gewoon niet gemaakt kan worden, dan is dat mooi kut want dan kan ik hem dus gewoon niet meer gebruiken.

kan ik dan mijn abonnement dat ik nog 1 jaar ofzo heb afsluiten? en hoe moet dan enzo?