||Games||

Games… tja. Misschien meer iets voor jongens??? Vind ik met de meeste games wel. Maar er is één game dat ik supertof vind!! De sims2 :slightly_smiling_face: Ik heb tot nu toe alle uitbreidingen en ik wil ook graag de nieuwe: Seizoenen ( Het kan dan sneeuwen enzo, maar die moet nog wel uitkomen!) Wat vinden jullie leuke games??

Hehe ik ben een game girl x]
Ik ben echt dol op de Tony Hawk games n__n
Ik heb sinds kort ook een Nintendo DS met Animal Crossing: das ook erg leuk n___n

Jaa. wij hebben ook nog een eyetoy, dat ook vet!! En buzz de music quiz :slightly_smiling_face:

haha sims 2 jah.

maar heb wel al die cheats dus t is wel heel makkelijk
haha kan zelfs die balkjes vulle enzo

maarjah tog blijf tii leuk!

world of warcraft!!

Dat is echt super jongensachtig maar het is echt heel leuk, Okal hoor je nu ongeveer alleen nog maar negatieve dingen er over is het super mooi gemaakt en het is super groot.
Je kunt echt iemand zijn en langzaam beter worden en allemaal dingen ontdekken, Echt eens proberen!:slight_smile:
En jaa sims is ook leuk alleen verveeld alleen naar een tijd vreselijk…

The Sims is tof.
The Sims 2 is ook leuk. Maar die heb ik alleen op de PS2 en die besturing is vervelend.

Ik heb de Desperate housewives game voor op de pc. Ik vind dat spel echt geweldig! Alleen dat ik het uit had gespeeld in 2 weken

Rollercoaster Tycoon is ook wel geinig xD

En a2 racer xD

ooh sims2 is geweldig :grinning: ik had ook desperate housewives voor op de pc, erggg gaaf! echt elke dag doen, binnen 1 week uitgespeeld :grinning:

ik doe ook best vaak spelletjes op de xbox360 enzo, erggg leuk!

Sims2 is leuk.
En Mario Kart Double Dash voor de Gamecube :wink:

Ik heb heeeel lang De Sims gespeelt. Ik had alle Sims 1 en later Sims 2. Maar nu doe ik het echt nooit meer. Je kent op een gegeven moment alle meubels uit je hoofd en je weet wat je moet doen om promotie te krijgen voor je banen enzo. Dus ik speelt het echt nog heel weinig.

oejaaa sims 2 :slightly_smiling_face: dat blijkt eigenlijk nog steeds een leuk spel!

omg, speel je serieus WoW?
Ik vindt het zo zonde van je geld, maar het moet het waard zijn… een paar jongens die ik ken spelen het. Ze praten nergens anders over.

We hebben net een nintendo ds gekocht, met sims 2 oa, egt wel vètt :slightly_smiling_face:

Sims 2 :grinning: !! Dat vind ik ook leuk, ik zit nu ook alweer te wachten op SEIZOENEN !
Haha. dolle boel ^^

WOW is inderdaad erg mooi en leuk om te spelen. Maar wel duur.
Ik speel nu een gratis online game! Superleuk ook en best veel nederlanders m/v(maar eigenlijk mensen van over de hele wereld! Erg goed voor je engels :stuck_out_tongue:)
Ik moet er wel opletten het niet al te veel en te lang te spelen anders kom ik niet aan andere dingen toe :slightly_smiling_face:

Ik speel niet zo vaak games soms heb ik zn periode dat ik sims 2 speel maar na een weekje is dat dan weer voorbij :stuck_out_tongue:

Ik ben ook dol op games. Vooral sims2 en animalcrossing ww. Ik wil graag een xbox360 maarja beetje duur he.

ja op zn tijd…de eyetoy is echt leuk, alleen dat doe ik nooit met mn zusje want die wint echt altyd.
The Sims vind ik eigenlyk nix meer aan, dat heb ik een tijdje gedaan toen het pas uitwas
Wel speel ik vaker GTA

oja, singstar is ook leuk :wink:

de Sims2 is echt geweldig~!! alleen doet hij het thuis niet op de pc en alleen bij mn oma waar mn paardje staat daar kom ik wel vaak, alleen heeft mn opa het eraf gegooid :@
heb hem met nachtleven, studentenleven en christmas pack.