Games op ipod touch zetten maar hoe??

Weet iemand hoe je games op je ipod touch zet?
want dan klik ik een gratis game aan in app store alleen dan moet ik me apple ID invullen. dan heb ik dat gedaan en dan moet ik nog eens creditcard en van alles invullen maar kan het ook anders want k heb geen eens een creditcar…

heb je al wel een apple account? want dan kan je kiezen bij betaling of je een creditcard hebt, of een ander betaal middel of dat je geen betaalmiddel hebt…
volgensmij kon ik dat niet via mijn ipod doen maar wel via itunes (maar dat weet ik niet meer zeker)

ik weet niet hoe het zit met betalen, ik neem altijd de gratis apps, gwn je apple id invullen en dan gaat ie bij mij automatisch downloaden

Hoe maak je dan een apple acount aan?

Eerst een account aanmaken en dan idd ‘geen betaalmiddel’ invoeren, en dan gewoon gratis Apps downloaden.

Een account maak je aan door je Ipod aan te sluiten op de computer (volgens mij start dat programma dan) of gewoon Itunes op je Ipod aan te klikken.
En als dit niet zo is kan je nog tig andere dingen proberen of de handleiding lezen.

oke en hoe kom je aan een code bijv. itunes code?

Het lukt me nog steeds niet ik kan het nergens vinden… :frowning_face:

en je moet wel een betaalding invullen

Maak gewoon een apple account aan, en vul die in. Je hoeft geen creditcard ding in te vullen, heb ik ook niet gedaan.

Ik moet dat wel doen of een code maar die heb ik ook niet…