Gamen met je vriend

Ik vroeg me af of jullie een vriend hebben die van gamen houdt en of jij daar ook zo van houdt?

Zelf heb ik een PS2 en een NDS (en wat oude consoles enzo) en ik spaarde vroeger voor een PS3. Maar ik ga samenwonen met mijn vriend en hij heeft een XBOX360 dus vond ik het niet nodig een PS3 aan te schaffen.

Vooral met dit koude weer vinden we het heerlijk om naast elkaar in zijn bedje te gamen. Ik op zijn XBOX360 en hij op mijn NDS! En soms samen tegen elkaar op zijn XBOX.

Mijn vriend zegt altijd “Ik ken echt geen meiden die van gamen houden en wist ook niet dat meisjes van gamen houden laat staan mooie meiden, dit is toch de droom van elke jongen?”. Zelf zeg ik dan altijd dat er best veel meiden zijn die houden van gamen (ik ken er genoeg) maar hij vindt het alsnog heel zeldzaam. Naja, ik win er wel punten mee bij hem hihi (en hij bij mij!).

Mijn vriend houdt niet van gamen, maar ik vind het wel grappig om te doen als ik bijvoorbeeld bij wat andere vrienden ben. :’)

Haha, heeeel af en toe DS-en we wel eens met elkaar. En soms ook nog met zijn broertje en zusje, en dan doen we mariokart of marioparty ofzo :’)

Ohja, en ik heb ooit een keer call of duty met ‘m gedaan op z’n xbox. Maar ik bakte er niet veel van en toen werd ik chagrijnig en had ik het meteen gehad met dat kutspel :’)

Ik weet eigenlijk niet of ik van gamen hou of niet, ik ben er gewoon niet mee opgegroeid dus het zit ook niet in m’n systeem. Ik vond het wel altijd heel erg leuk om naast m’n ex op de bank te zitten terwijl hij computerspelletjes aan het spelen was, en ik dan gewoon een beetje mee kon kijken en moeilijke vragen kon stellen, haha. :")

Haha leuk! Zolang het niet het enige is wat je doet in een relatie.
Ik vind gamen ook leuk. Heb geen vriend, maar lijkt me als ik er ooit een heb grappig om af en toe samen met hem te doen hoor (:

Haha, ik vind het echt leuk om het met andere mensen te doen.
Maar dan wel een leuk spel, geen al te horrorachtige games voor mij.

Leuk! Ik heb niets tegen gamen, 't is juist een gezellige manier van samen tijdverdrijven :slightly_smiling_face:

[quote author=faalhaasje link=topic=226393.msg[quote author=JaseyRae link=topic=226393.msg[quote author=JaseyRae link=topic=226393.msg10945163#msg10945163 date=1328981899]#msg[quote author=JaseyRae link=topic=226393.msg10945163#msg10945163 date=1328981899] date=1328981899]#msg[quote author=JaseyRae link=topic=226393.msg[quote author=JaseyRae link=topic=226393.msg10945163#msg10945163 date=1328981899]#msg

Ik ben er juist heel erg mee opgeroeid, ik heb altijd veel gegamed met mijn neefjes. Call of Duty spelen we ook altijd samen :grinning:!

[quote author=faalhaasje link=topic=226393.msg[quote author=JaseyRae link=topic=226393.msg[quote author=JaseyRae link=topic=226393.msg10945163#msg10945163 date=1328981899]#msg[quote author=JaseyRae link=topic=226393.msg10945163#msg10945163 date=1328981899] date=1328981899]#msg[quote author=JaseyRae link=topic=226393.msg[quote author=JaseyRae link=topic=226393.msg10945163#msg10945163 date=1328981899]#msg

Daar ben ik het mee eens, we doen gelukkig wel meer samen :wink:

Mijn vriend heeft een PS3, wil altijd samen een spel doen. Maar hij heeft maar 1 controler, dus dat schiet niet veel op haha

Mijn vriend en ik zitten wel eens samen op de xbox te gamen :slightly_smiling_face:
vind dat erg leuk ook!

Ik heb nooit gegamed (mocht niet van mn ouders) en het zit dus niet in mn systeem. Al mn exen gamen eigenlijk wel, maar niet met mij.

dubbel

Ik game heel soms met mijn vriend op de xbox, tegen elkaar ofzo :’)
En ik kijk wel eens met hem mee, maar niet dat ik daar kom en dat hij dan de hele middag gamet (gelukkig), maar eventjes ofzo :slightly_smiling_face:

ik kan het niet, maar kijk graag mee als hij gamed. en samen gamen we ook! sims3 of oldskool rollercoaster haha

Gelukkig gamed mijn vriend niet hardcore (mijn vroegere vriendjes wel), ik vond het altijd superlame als ze daar een hele avond tot 6 uur 's ochtends mee bezig waren. Daarmee wil ik alle gamers niet over één kam scheren, ik ben zelf bezig me meer te oriënteren op het gebied van gamedesign op mijn opleiding. En een paar uurtjes gamen af en toe is ook gewoon leuk, maar niet als ‘hobby’ elke dag, zeg maar. Maar met mijn huidige vriend speel ik af en toe wat op mijn PS2, DS of op zijn Xbox, daar blijft het ook bij.

Ik hou van gamen, ben opgegroeid met fable the lost chapters en morrowind. Haha die games fascinerde mij zo!
Nu gamen m’n vriend en ik ook samen. Af en toe wat langer dan ‘normaal’ maar het kan ook zo zijn dat we weken niet gamen. Ik vind het een leuke bezigheid en mijn vriend had ook dezelfde reactie als de jouwe ;'d blijkbaar is het idd heel fascinerend als meiden ook gamen en dan ook echt de wat ‘hardcore’ games.

Ben gewoon een meisje meisje maar ik hou ook heeel erg van actiefilms en gamen (call of duty battlefield etc etc haha) en jongens vinden dat ook altijd erg leuk als ze dat van me horen

Ik game eigenlijk niet zoveel, maar ik vind het altijd wel leuk om is een keertje te doen haha. :grinning:

Mijn vriend heeft een ps3. Vroeger deden we redelijk vaak call of duty maar ik ben er niet zo heel goed in, al vind ik het wel leuk (ik kan ook niet oefenen want ik heb het zelf niet thuis) Soms doen we ook Little Big Planet, das echt schattig om te doen omdat je echt samen moet werken. Ook Blur is heel leuk, daar ben ik dan wel weer goed in ;3

Ik game wel af en toe, vooral pc games eigenlijk. Ook wel xbox zo nu en dan, mw3 met mijn broertje :stuck_out_tongue: En met mijn ex speelde is Counterstrike source op pc en WOW :stuck_out_tongue: Soms ga ik met vriendinnen (ja vriendinnen, en nee we zijn niet lomp en raar, gewoon echt meisjemeisjes, haha) lannen, en dan gaan we unrealtournement doen, want dat is gewoon hilarisch, boots waarmee je kunt zweven, groene blobs schieten XD