Game-en

Wie heeft hier nog meer n 'game’vriend.
mijn vriend doet het graag in zn vrije tijd, (en sporten)
maar sporten is het probleem niet. Hij gamed namelijk ook veel als ik bij hem ben.
En ik weet niet hoe ik het met hem erover moet hebben, want dan vraagt hij altijd: wat wil je dan doen…
en ik weet niet 123 iets leuks… en dan gaat ie gewoon verder met gamen.
Om hem erop aan te spreken werkt ook niet echt, heb ik al eens gedaan, dan is het weer altijd van: Ja zeg dan wat je wilt doen…
waarom moet ik dat beslissen… lol. hoeft hij er geen energy in te steken zeker ;p

en dan nog als ik bijv zeg kom laten we n cake bakken of iets. heeft ie er geen zin in.
hoe doen jullie dat? afspraken gemaakt? iets?

Hmm, ik heb zelf ook een gamevriend maar ik heb er niet zoveel problemen mee, omdat we ook vaak zat weggaan en ik gamen ook leuk vind.

Neem hem ergens mee naar toe, verras hem!

Ik heb zelf zo’n vriend gehad. Hij was constant aan het gamen als ik bij hem was. En als hij even snel iets moest doen, 5 minuutjes, zat ik een half uur een uur te wachten :’)

Praten werkte bij mij ook nooit jammer genoeg. Toch blijven proberen! Anders afspreken dat jullie eens samen gamen, een spelletje wat je samen kunt doen en wat jij ook kan. En dat jullie de andere keer iets doen wat meer jouw ding is. Dat kan van alles zijn. Film kijken, stukje gaan wandelen, naar de bios. Er is ergens een topic met allemaal dingen wat je met je vriend kunt doen, daar kan je eens kijekn :slightly_smiling_face:

Ah, heb even voor je gezocht! Hier is het topic:
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/202-dingen-die-je-met-je-vriend-kunt-doen-304279.0.html

Ik ben ook een gamer en ik game samen met mijn vriend. Ik denk dat hij het ook wel leuk zou vinden als je interesse toont in zijn hobby’s. Wa je geeft krijg je terug?

Eerst gamede mijn vriend ook echt vaak. Heel de zondag had hij geen tijd voor me, en de dinsdag en donderdag avond gamede die ook. En ook de andere dagen als het even kon nog. Ook vaak zat dat ik bij hem was. Dus toen heb ik gewoon gezegd van oke jij mag nu even een uurtje gamen dan ga ik wat voor mezelf doen, en daarna gaan we samen wat doen. En daar hield die zich altijd keurig aan. En mocht het niet helpen dan zeg je gewoon tegen hem van veel plezier met gamen dan ga ik wel weer naar huis toe.
Verder weet ik niet echt wat je er aan zou kunnen doen. Ja meedoen dat doe ik ook nog wel is als het een leuk spel is. En mijn vriend is gelukkig niet meer zo erg als dat het begin van onze relatie was. En die kan er ook heel slecht tegen als ik dan boos werd.

Ik zou hem duidelijk maken dat jij graag tijd met hem wil doorbrengen zonder dat hij aan het gamen is, omdat jij zo geen aandacht krijgt. Er zijn genoeg dingen om samen te doen: een bord- of kaartspelletje, koken, film kijken, de stad in, ergens wat eten, wandelen. Noem eens wat als hij weer vraagt wat je dan wel wil doen, misschien reageert ie wel positief.

ja ik doe ook soms met m mee, maar ik heb niet echt zin hele middag of avond te gamen,
zal eens proberen wat anders voor te stellen n keer, kijken hoe hij daar op reageert.

Je kunt gewoon vertellen dat je heel direct gezegd… aandacht tekort heb (niet om jou te beledigen maar jongens snappen hint niet geloof ik…)
Ik zeg het ook als ie zn aandacht op de tv heeft… en meestal vraagtie dan of ie de tv moet uitzetten… En dan ben ik blij :upside_down_face:

Mijn vriend gamed… Maar niet als ik bij hem ben. Dat doet hij uit zichzelf niet.

Trouwens ik zou gewoon weggaan als mijn vriend dat zou doen. Als hij dan weer zin heeft om wat te doen dan komt hij maar naar mij :’)

Het lijkt wel of dat tegenwoordig top prioriteit is. Steek wat meer tijd in je lief IPV een stom computerspel

Toen we nog niet samenwoonden was de afspraak: Niet gamen als ik er ben. Tenzij we er allebei zin in hadden. Als je samen woont is het natuurlijk anders, maar ik verwacht dat je afspreekt om dan iets met élkaar te doen. En niet om gewoon langs elkaar te zitten, maar dat ieder zijn eigen ding doet. Dan bleef ik liever thuis.

Gelukkig is mijn vriend niet zo’n echte die-hard maar tegenwoordig speelt ie donkey kong haha. En dat speel ik gezellig met hem mee :’). Maar zoals Armastus ook al zei, als ie echt serieus de hele dag wil gamen zou ik ook lekker weggaan :stuck_out_tongue:

mijn vriend is ook een echte gamer en ik doe altijd gezellig mee :upside_down_face: dat is ook heel leuk!

Ik houd zelf niet van gamen dus ik zou ook not amused zijn als mijn vriend continu zou zitten te gamen wanneer ik bij hem ben. Ieder z’n ding en ik wil best eens een spelletje met hem doen, maar niet áltijd als ik er ben.

Heb je al wel eens tegen je vriend gezegd dat jij het vervelend vind dat hij continu aan het gamen is wanneer jij er bent? Anders zou ik dit eerst doen, mocht dit niet werken kun je ook gewoon eens opstappen om duidelijk te maken dat je er geen zin in hebt om naast een gamende vriend te zitten die totaal geen oog voor jou heeft.

Nou ik heb toevallig net een gesprek met mijn vriend over gamen gehad maar OT.

Mijn vriend gamed ook op laptop PS4 en PS3. Ik heb thuis zelf een PS4 dan gamen we samen online of we doen samen COD op PS3 of een ander spel wat CO-OP kan.

Ja ik ben een vrouw en ja ik wil aandacht maar mannen willen ook hun ding doen zonder dat een vrouw hem lastig valt van schatjee baby bae boo geef me aandacht, ik wil aandacht. Je kan vast ook wel aandacht krijgen bij je vriendinnen. Mannen zijn niet zo enorm van het aandacht geven etc. ik weet niet hoe oud je bent maar als hij gaat gamen ga jij bv naar vriendinnen of neem jij je laptop mee en ga je op GS zitten of op FB. Of haal voor je vriend een spel die jij leuk vind en hij ook en speel hem samen uit als hij CO-OP kan. En hoelang hebben jullie überhaupt een relatie.

Hoe vaak zien jullie elkaar in de week?

Ik neem aan dat jij je vriend de vrijheid geeft om te gamen, en als hij jou vrijheid geeft ga je doen wat JIJ wil. Naar vriendinnen en stappen oid.

En zeg zelf liever een vriend die gamed het hele weekend dan iemand die gaat stappen als jij bij hem bent.

^ Sorry, maar die reactie vind ik echt heel raar. Dus jij spreekt af met je vriend, en als je dan geen aandacht krijgt, moet je maar oprotten, want ‘mannen geven geen aandacht’? Wat is dat nu weer? Als je afspreekt met iemand, doe je samen dingen. Als je afspreekt met een vriendin, ga je toch ook niet blij zijn als die ineens in haar eentje een boek gaat lezen bijvoorbeeld?

Als je elkaar bijvoorbeeld 3 keer per week ziet, heeft hij nog 4 volledige dagen in de week om te gamen. En op die 3 dagen zelfs ook, als jij er niet bent, of als je vertrokken bent. Dus dan vind ik het extreem onbeleefd om dan ook nog eens continu te gamen. Tenzij je het inderdaad graag samen doet. Maar anders… Ik lees doodgraag en elke dag. Maar als mijn vriend iets met mij wilt doen, ga ik niet ondertussen nog in mijn boek lezen.

Daenerys, ik ben nu best lang bij mijn vriend in huis. Hij wil zijn ding doen (gamen met vrienden) en ik doe mijn ding. Morgen komt zijn broer vanuit den haag en mijn vriend wil natuurlijk zijn PS4 laten zien. Dit mag gewoon van me. Ik doe hier niet moeilijk over omdat we hier goed over gepraat hebben met elkaar.

Als wij afspreken en hij wil s’avonds gamen omdat wij s’middags weet ik wat gedaan hebben dan wil hij mij geen aandacht geven omdat hij met zijn vrienden wil gamen. Ik ga dan of op GS zitten of naar vriendinnen.

Ik zal het goed uitleggen.
Mannen willen hun ding doen, zonder gestoord te worden door hun vriendin op whatsapp etc. Bijna elke man wil dat, er zijn natuurlijk uitzonderingen. Ik ben al heel lang bij mijn vriend in huis, en laat hem zijn ding doen. Hij zit nu RCT te spelen en ik ben GS aan het doen en aan het tekenen. Als je net een relatie hebt ik weet niet of dit het geval is bij de TS, is dit heel vervelend. Vooral als de TS haar vriend al heeft aangesproken hier op. Mijn vriend VRAAGT altijd aan mij vind het goed als ik ga gamen vanavond met vrienden/broer als je wilt spelen we diablo kan je mee doen. Ik zeg dan nee joh doe jij maar lekker met je broer (toen zagen we elkaar alleen het weekend ik heb hier nooit een issiue van gemaakt. natuurlijk als ik wou slapen ging ik slapen). Maar laatst vroeg mijn vriend, baby wat ben je aan het doen? Ik was niks aan het doen. Hij zei hej game je mee? ik vroeg met wat? hij zei diablo? vind me broer echt leuk als je dat doet. Hebben we heel lang diablo gedaan.

Natuurlijk als ik de TS was zou ik me dood irriteren aan een vriend die alleen maar gamed. Misschien is het een idee voor de TS om een spelletje te kopen wat zij leuk vind en hij ook. Ik snap ook wel dat de TS niet een hele middag wil gamen ze wil ook samen film kijken etc. Als ik haar was zou ik een leuk weekend plannen vol leuke dingen, dierentuin pretpark etc.

Ik heb misschien gisteren mijn verhaal verkeerd onderbouwt maar dit is wat ik uit eindelijk bedoel :slightly_smiling_face: