Game computer te koop! 4GB videokaart, 16GB ram geheugen, etc

Ik weet dat dit niet vaak voorbij komt qua verkoop, maar ik kan het wellicht proberen. :slightly_smiling_face:
Hierbij verkoop ik met pijn in mijn hart mijn game computer, omdat ik in geldnood zit. Hij heeft een 4GB videokaart, 16GB ram geheugen en een hardeschijf met meer dan 1TB. Ik heb 'm in Mei dit jaar aangeschaft, dus hij is nog nieuw. Ik zal wat foto’s plaatsen met de specs, voor de liefhebber. De rest zijn als links te zien, aangezien anders het topic wordt vol gespamt.

Ik heb niet echt een richtprijs. De computer kan worden bezichtigt in Amsterdam.

Hm, misschien interessant voor mijn vriend. Even kijken of hij hiernaar op zoek is. :slightly_smiling_face:

Ik heb interesse! Mijn computer heeft het niet zo meer met mijn animatie programma’s en games tegelijk. Maar dan heb ik toch echt wel een richtprijs nodig. :flushed:

Top! Ik moet er zsm vanaf namelijk. Ik vergat er wel bij te vermelden dat CPU-Z een andere waarde qua geheugen aangeeft voor de videokaart, dit omdat er een driver mist. Hierbij nog een foto:

Ik weet niet wat reëel is om te vragen :stuck_out_tongue: doe maar een goed bod, haha.

Deze ga ik sluiten, aangezien je maar één verkooptopic mag hebben. Ik zie ook dat je er nog meer uit het verleden heb die ik dan voor je wil verwijderen, maar dan moet ik weten of die ene met die kaartjes ook kan verwijderen.