Galaxy S3 ontgrendeling probleem

Hallo! Ik heb nu een paar weken een Samsung Galaxy S3 en ik ben er heel blij mee, maar ik heb een probleempje. Als ik hem wil ontgrendelen (met het knopje aan de zijkant of in het midden onderaan) dan is opeen het licht van het scherm veel minder dan normaal of zelfs helemaal geen licht terwijl de pictogrammen naast het knopje in het midden onderaan wel oplichten. Soms geeft hij wel normaal licht en kan ik hem gewoon ontgrendelen. Maar als hij weinig licht geeft en ik probeer hem dan te ontgrendelen gaat het wel, maar is daarna het licht meteen weg en zie ik alsnog niets. Ik heb de hoeveelheid licht niet op auto staan, maar in het midden van het hoeveelheidsbalkje. Daarnaast is de batterij redelijk vol nog (64% nu).

Heeft iemand anders dit probleem ook en een oplossing gevonden? Ik dacht dat het misschien door de software update kwam, want daarvoor deed hij het niet, maar er is geen nieuwe software update. Ik heb geprobeerd te google’n maar kwam niet veel verder.

Nee, ik heb dat probleem niet. misschien kun je het op het forum van samsunggalaxys3.net vragen, daar geven ze meestal wel goed antwoord.

Dan ga ik het daar ook even proberen. :slightly_smiling_face: Hopelijk kom ik op een van de twee forums tot een antwoord!

Up!

Nog steeds last ervan. Iemand misschien een idee? Want het is soms best frustrerend.

Hmm nee sorry dat heb ik niet met mijne, upje voor jou

Upje!