Galaschoenen

Hoi,
Ik ben op zoek naar een winkel in de buurt van Roosendaal, of in Rotterdam waar ze nu al ‘feestschoenen’ verkopen. Heb namelijk al over een paar weken een gala en ben daarvoor op zoek naar sandaaltjes met (niet te) hoge hakken (liefst zilver met steentjes), maar ik kan nu nog nergens wat vinden…

sorry, ik kan je niet helpen.
succes ermee! (:

Ik weet niets in de buurt van Rotterdam / Roosendaal aangezien ik daar totaal niet bekend mee ben, maar misschien de Bijenkorf wel? Ik weet niet of die daar zit maar goed.

Ik woon vlakbij rotterdam maar je kan idd bij de bijenkorf gaan kijken en ik zou gewoon even in de stad gaan kijken en dan kom je vanzelf wel winkels tegen.

google

Hoe google? Ik ben zelf ook tegen makkelijk op te zoeken vragen plaatsen op t forum, maar hierbij is het echt handig als mensen winkels weten. Ongeveer 1% van alle winkels heeft maar een webshop en dan vind je alsnog vrij weinig via google…
De bijenkorf is idd wel een idee, hoewel t soms wel nogal duur is daar… (maar zal sowieso wel kijken :slightly_smiling_face:)

up? (antwerpen mag ook?)

antwerpen! :stuck_out_tongue:
haha, nee, ik weet zelf geen winkels, ik zou gewoon in schoenenwinkels kijken
mijn galaschoenen heb ik ook gewoon in een schoenenwinkel gekocht en die doe ik ook gewoon aan

Ik zou zeker voor schoentjes kiezen die je ook nog na je gala aan zult doen,
en niet schoenen die je eenmalig draagt.