Galakleding

Ik zit in het 6de middelbaar enjaaa… de examens komen dr aan !! =(
Mr drna is er een galabal op mijn school …
Nou, wat moet ik aandoen ??
Iemand mss tips ? :wink:

Alvast bedankt !! xxx

Galajurk?
Gala is officieel een lange donkere jurk, ik vind zelf dat je dat ook gewoon aan moet. Een spijkerrokje kan écht niet, tenzij het meer een gewoon schoolfeest is

Idd gewoon een gala jurk, ik zou zeggen een zwarte tot iets over je knie :slightly_smiling_face:

Ja een gala jurk. Maar zwart vind ik zo standaard. Probeer een leuke pastel kleurtje ofzo

Ik heb vandaag dus tientalle jurken gepast … mr ik heb de ware nog niet gevonden =(
Morgen nog wat shoppen !! :wink:
xxx

een leuk jurkje tot over je knie… niet té lang off course dan ben je net zoo een non!
Bij ZARA hebben ze leuken in een hele mooie kleur blauw bijvoorbeeld =)
Zwart is een beetje afgezaagd & Standaartt…

Heb alweer foto’s gezien, want het is bij ons alweer geweest. Ik zou een jurk tot net over je knie en dan een beetje een opvallend kleurtje aandoen. Zoals rood, blauw of groen. Klinkt raar, maar het stond echt heel leuk.

Okeee, ik heb het gevonden =D Tis wel ni echt echt een galakleed… mrja ség :stuck_out_tongue:
Het is een jurk tot juist over de knieën.
Het heeft champagne kleur zo ongeveer… en ik doe der nog zo’n kort jasje voor der over aan te doen, da je zo knoopt :slightly_smiling_face:
Doeii xxx

Ahhhja ik zet het binnen een aantal dagen wel op shoplog =D xx

Ik heb ook nog een kort jurkje te koop :slightly_smiling_face:
klik

Ik heb binnenkort ook galaa ! (eerste keer.) mijn vraag ook : wat moet ik aan? xD

ik zou een lekker kort jurkje tot nog boven je knie!
zo`n schattig fladderig jurkje. maar dan net wat netter!
ik vind dat veeeel leuker dan zo`n lang geval

Ik heb wel een foto van mn gala jurkje!:stuck_out_tongue: is zoeken

hier.
Wou me er eerst uitknippen, maar zo kun je ook zien wat anderen aan hadden!

Ik had een jurkje aan met goudenversiering bij, had gouden schoentjes aan met een gouden sjaaltje

Hallo!

Ik verkoop als hobby vanuit huis galajurken in de maten 34 t/m 42. De jurken importeer ik uit het buitenland (grootste gedeelte komt uit de USA) en zijn gloednieuw!! De jurken liggen alleen ver onder de normale verkoopprijs. De prijzen starten bij 99 euro, en liggen gemiddeld rond de 115 euro. Voor die prijs heb je een zeer exclusieve jurk (van elke jurk heb ik maar 1 exemplaar). Passen is mogelijk in Reeuwijk (Zuid-Holland), vlakbij Gouda.

Mocht je willen zien wat ik je kan bieden, stuur dat even een mailtje met daarin je maat naar: glamourdresses@gmail.com! Dan stuur ik je (natuurlijk geheel vrijblijvend) een overzicht van de jurken die ik op dit moment beschikbaar heb in jouw maat.

Groetjes!

PS: ik heb vooral erg veel ‘prinsessenjurken/cinderellajurken/sissijurken’ beschikbaar!