Galajurkje, nieuw met kaartje en nog veel meer dat weg moet, goedkoop!

Hallloo! Ik ben mijn kledingkast aan het opruimen en sommige dingen wil ik echt vanaf! Die hangen er al zo lang en ik draag het nooit, dus daarom mag er ook geboden worden.

Bieden exclusief verzendkosten. Wat door de brievenbus past zal ik als brievenbuspost versturen. Mag opgehaald worden in Vlaardingen.

Ik ruil alleen voor: leuke jurkjes maat S, rokjes maat M, sneakers of hakjes maat 40

Vragen? Stel ze gerust! Groetjesss

Super leuk topje van Primark, helemaal nieuw, ik had hem in Engeland gekocht zonder te passen, helaas te klein!! Maat 36. Bieden maar.

Mooi jurkje van Steps, nieuwprijs was 90 euro, 1 keer gedragen en ik ga hem nooit meer dragen dus daarom doe ik hem weg. Maat XS. Richtprijs 20 euro.

Leuk zomerjurkje, helemaal nieuw, deze heb ik nog over van een voormalige webwinkel. Diverse maten verkrijgbaar, bij interesse zal ik kijken welke ik nog heb! Ook in het blauw heb ik er nog een paar. Richtprijs 10 euro.

Super schattig nep leren shots met riempje. Ook helemaal nieuw. One size, geschikt voor XS/S
Richtprijs 10 euro

Maximizers, beide maat 80A, zorgt voor groter ogende cupmaat, toch niet mijn ding dus maar 1 keer gedragen! Samen voor 12,50. Richtprijs per stuk 7,50.

Binnenkort meer, nog even verder met uitzoeken!

Jeans America Today, maat 30, lengte 34. Richtprijs 10 euro.

Betere foto van leren short?

Zal ik vandaag even maken!