Galajurkenwinkels in Amsterdam gezocht !

Hee :slightly_smiling_face:

Zoals wel meerderen hier heb ik binnenkort eindexamengala, maar moet ik nog een jurk vinden.
Ben al een keer in Utrecht wezen zoeken zonder resultaat en da’s niet echt voor herhaling vatbaar.
Dus weet iemand leuke galajurkenwinkels in Amsterdam?
Laura Dols & Robins mode weet ik al, maar ik ga er niet vanuit dat ik direct slaag, vandaar dat ik er meer wil xD

Dank-u

up

geen idee, up.

Jammer…

Je hebt op de nieuwendijk en kalverstraat van die kleine boetiekjes/winkeltjes, van die onbekende winkeltjes die van iemand zelf zijn zegmaar. Daar hebben ze altijd hele leuke galajurkjes/jurken. Was er laatst overal in gegaan en die hadden echt allemaal lange, maar ook korte jurkjes voor ongeveer 30 euro… (Een paar van die winkels zijn van die die altijd leren jasjes ook verkopen, maar je ziet de jurken al hangen als je buiten langs loopt! :slightly_smiling_face: )

Wat _Alesha zegt. Die winkeltjes herken je echt makkelijk. Bij de deur hangen jurken en als je naar binnen kijkt zie je ook alleeeeen maar jurken:P Daar Móet je gewoon slagen! :grinning:

Ja je moet zeg maar meer naar die “buitenlandse/turkse” winkels gaan. daar heb je ze al voor 30 euro daar komt de mijne ook vandaan en je kan de mijne overkopen. 1 keer aan gehad maar hang al 3 jaar in de kast.

Oke leuk, thanks :slightly_smiling_face:

Denk niet dat ik het ga passen, heb een heel vreemd figuur, echt alles zakt af xD

hé dit wilde ik ook net weten xD chill

klopt! in amsterdam west heb je dr veel, teminste daar had mijn vriendin ze vandaan
x

Nou, zo ga ik weg, hopen dat ik wat vind :slightly_smiling_face:

Nog bedankt !

Der zit aan t begin in die lange straat, rechts als ik het goed heb, een heel klein winkeltje, en die had hele leuk jurkjes voor weinig geld, ook zo’n buitenlandse idd!
Succes Merel!

Lange straat?
Bedoel je dan de damrak, nieuwedijk of kalverstraat?
Dankje :slightly_smiling_face:

Die met al die H&Ms?:’)

Dan denk ik dat je de kalverstraat bedoelt xD

Ik heb nu een hele mooie route bedacht van hoe we kunnen lopen :sunglasses:

Ik denk dat ze de Nieuwendijk bedoeld, daar zitten er 3 als ik me niet vergis. :slightly_smiling_face:

Oeh, dit onthoud ik even. Ga morgen naar A’dam.

Beiden zitten er 3 ofzo? ^^
Nou ja zijn toch verlengde van elkaar, dus gewoon doorlop en haha!
Ben benieuwd of je wat hebt gevonden!
Zo ja: fotofotofoto! :grinning:

Bij de albert kuyp markt hebben ze veel winkeltjes met galajurken
Ze stallen er meestal ook een paar buiten dan kun je zien waar ze zitten