Galajurken winkel in Arnhem

Heejj, weten jullie winkels in of rondom arnhem waar ze leuke galajurken hebben??

xx

Vaak hebben ze die bij van die kleine zaakjes.

Weet je een voorbeeld? ^^
Want bij de H&M enzo kan ik niet zoveel vinden en er is wel een klein winkeltje waar ze er veel hebben maar die vind ik niet zo leuk dus ben op zoek naar meer kleine winkeltjes <3

haha ja maar niet in arnhem, maar hierzo heb je bijv jippy. klein winkeltje maar daar verkopen ze wel vaak.

assepoester is in arnhem dat is eigenlijk een trouwwinkel maar daar hebben ze ook gala

daar schrijft www.arnhemsmeisje.nl weleens over (die werkt daar)

is assepoester duur?

Assepoester is voor mij echt veeeeeeel te duur, die jurken zijn allemaal minstens 150 euro en dat is veel te hoog voor mijn budget. Ik dacht meer iets van 50 euro…

Je kannatuurlijk naar de standaard zaken gaan (H&M, Vero Moda, Zara, etc.)
probeer ook eens de bleep! goedkoop en je kan verrast worden!
zit in t steegje om de hoek van de six. weet niet of je wel tzelfde Arnhem als ik bedoel (A) als je zuid/presikhaaf bedoelt kan ik je helaas niet helpen…

assepoester is indd wel erg duur,
bij de soul hebben ze ook erg mooie jurken (in de kelder)
Zit in het straatje als je tussen h&m en hema doorloopt, waar ook de britain en olilli zit enzo

Oke dankjulliewel ^^
Ik bedoel idd arnhem noord, in arnhem zuid kom ik eigenlijk nooit…
Van de Soul heb ik nog nooit gehoord maar ik ga er wel een keertje heen… hihihi…
De bleep ken ik wel maar dat ze daar galajurken hebben? Dat wist ik niet!
Ik dacht alleen gewone kleding enzo, ga daar binnenkort dan ook wel kijken ^^
xx

Er zit zo’n klein winkeltje naast de bibliotheek in de stad. Is wel goed zoeken, want die zit wel een beetje verstopt (wel gewoon aan de straat zeg maar, maar het valt niet erg op). Galajurken zijn ook gewoon in grotere winkels te vinden als H&M, Vero Moda, Didi, Vero Moda (dacht ik), C&A etc.
Succes met het zoeken van een jurk!

Ja die ken ik wel, daar heb ik al gekeken;) haha

Dit weekend naar de stad geweest en een mooie jurk gevonden bij sps superstar :grinning:
Dankjulliewel voor jullie reactie, heeft geholpen met lekker zoeken naar m’n jurkje <3
Als iemand die dit leest ook nog een jurk zoekt; succes!

xx

bij de bibliotheek in de buurt heb ik er vorig jaar een gekocht. [:

Soul heeft leuke jurken,
maar zijn niet heel goedkoop…

24 kingstreet, in de koningstraat bij de bieb, somigge zijn echt lelijk, maar er zit vast wel wat leuks bij, trouwens een hele winkel vol met gala-spul.

x

Dreamdresses ; http://www.24kingstreet.nl/

Of klik gewoon hier .

bij de 24 kingstreed:)daarheb ik die van miij gekoct alweer 4 jaar geleden ofzo:Phele mooie jurken en de rpijs valt ook mee.mijn galajurks was maar 40 euro dat vind ik nog meevalle:)

Jaa daar heb ik mijn galajurk vorig jaar ook gekocht! Een beetje rommelig winkeltje maar wel gezellig en heel veel verschillende, mooie jurken, ook veel jurken onder de 100 euro!
Dus die kan ik zeker aanbevelen :slightly_smiling_face:

de Bleep stinkt…
mijne is lekker van de h&m. :grinning:
nu nog schoenen…