Galajurken in Overijssel

Ik heb binnekort een gala op school, maar ik wil graag of in Hengelo of in Enschede voor een galajurk kijken, maar weet iemand of daar leuke winkels voor mooie galajurken zijn?
want anders ga ik daar voor niets heen.
Alvast bedankt!

Wat voor galajurk zoek je? Bij Joy Mode in Hengelo (dichtbij het station) hebben ze wel veel cocktailjurkjes.

Bedoel je echt lange van die fancy galajurken?
Ik hou daar niet van, dus weet dan niks. Maar weet wel dat er ergens achterin de brink in Hengelo wel zo’n jurken winkeltje zit. En volgens mij zit er in Enschede wel een voor echt lange, weet alleen zo niet waar…

Google eens.
In Enschede zijn er echt wel redelijk wat hoor…

Ik zoek van die korte, bij je knieën ongeveer haha!

Als je van Poloroid in Enschede naar het centrum loopt, die straat zeg maar, waar ook de schoenenreus zit, heb je ook wel wat winkeltjes. 1tje zit ook aan de rechterkant, wel redelijk klein, met ook leuke jurken.
En indd Joy Mode ook in Hengelo! En seasons hier in Hengelo heeft soms ook leuke dingen, alleen dan echt rond kerst en de kans is dan wel wat groter dat je meer mensen dr in ziet lopen…
Vaak vind je de leukste in van die winkeltjes waar je normaal niet komt eigenlijk. :slightly_smiling_face:

In Enschede zijn genoeg winkels die jurken verkopen, is gewoon even een dagje rustig winkelen.

in Enschede is er ook een Joy Mode daar hebben ze het hele jaar door mooi spul, en de meeste gala jurken komen pas eind november in de winkels te hangen.

Dat is een coctailjurk,
In enschede zitten duizenden winkels met zulke jurkjes, zelfs bekende winkels zoals H&M en ONLY hebben ze dus ik snap niet echt wat je probleem is?

Die heb je overal wel joh! Bij de H&M hangt altijd zo veel. En in de V&D meestal ook wel Jane Norman. Weet niet of dat er ook is in Enschede!

Joy mode heeft best wel mooie jurken. En ik vind ze niet eens zo duur

bijenkorf! in enschede

idd de seasons in hengelo
of vero moda, H&M, V&D, C&A ?