Galajurk

Goed idee! :grinning:
Misschien kan ik hem overkopen? Dat zou ik zooo fantastisch vinden! Hoe veel vraga je zo ongeveer? :grinning:

ik heb er zelf 77 euro aan uitgegeven dus dan wil ik het rond die prijs hebben.

maar ik weet het nog niet heel zeker of ik het weg geef=)

Ik zou je haar krullen (als je geen krullen hebt van jezelf) en dan gedeeltelijk opsteken en een deel gewoon lang laten ‘hangen’, zo’n soort ‘engelen’-kapsel. Dan zou ik wel ook proberen om je haar over je rechterschouder te laten hangen, omdat je aan je linker schouder al zo’n mooie schouderband hebt van de jurk! Ik zou daarbij lichte make-up gebruiken, lila oogschaduw met wat kohlpotlood en flink wat mascara.

Ik vind echt dat je een super gave jurk hebt!!

Echt super leuke jurk!
Ik zou als ik jou was me haar krullen en los doen en dan met een paar strasssteenspeltjes het een beetje vastzetten zeg maar
en make up een beetje naturel houden. Of gouden oogschaduw ofzo, kweet niet eingenlijk

bedankt voor jullie tips meiden!

upje:$

Je haar krullen en losjes opsteken en daarna er een roosje of bloemetje in doen met een schuifspeltje (lavendel of een witte roos). Voor je makeup:

• eerst een lichtpaarse/roze of bruine op je hele ooglid
  • dan een witte/lichtbruine in je ooghoek en onder je wenkbrauw
  • donker paars/bruin in je crease (arcadeboog)
  • eyeliner op je bovenste wimperrand
  • oogpotlood in je waterlijn
  • mascara op je bovenste wimpers, niet de onderste
  • doorzichtige lipgloss
  • lichtroze blusher

Woouw wat een beschrijving, sorry xD

bedankt voor je tips=D

Prachtige jurk, tof dat je een fleurige kleur kiest ipv zwart :slightly_smiling_face:
Hoe ik het zou doen, ik zou mijn haar krullen en een smalle diadeem indoen, verder kleine diamante oorbelletjes. Je moet het fleurige behouden van die jurk, je niet te erg gaan opsmakken dus :slightly_smiling_face:

ja heel veel mensen gaan een zwarte jurk aan doen(A)
en dat vind ik niet zo mooi;$

maar bedankt voor je tips:D

WAT EEN ONGELOOFLIJK MOOIE JURK.

Euhm… weet niet precies wat voor effect je er mee wilt krijgen. Lieflijk, dan zou ik voor lichte make-up gaan, zoals beetje blusher, en lila oogschaduw.
Maar wil je voor de wat gewaagdere look gaan, zou ik smokey eyes doen. veel mascara, donkere oogschaduw enz.
maar ik weet ook neit wat voor type je bent, brunette of blondine :wink:

dankejwel voor je tips;D

welke kleur nagellak kan ik het best op doen?

upjeee=D

Je doet er toch geen legging onder aan mag ik hopen? Als dat wel je plan was, doe dan alsjeblieft gewoon een zwarte panty aan.

Verder qua haar en make-up zou ik het mooi rustig houden. Zou sowieso de make-up niet in dezelfde kleur als je jurk doen, hou daar niet zo van. Ik deed zelf gewoon alleen wat mascara op. En je haar zou ik krullen of gewoon lekker los laten.

nee ik doe geen zwarte leggin aan maar gewoon een huidskleurpanty=)