Galajurk

ik heb volgende week gala op school

dit is mijn jurk:
http://i39.tinypic.com/f3cns1.jpg

mijn vraag is: hoe kan ik mijn haren +make up doen?

alvast bedankt voor jullie hulp

Haren leuk opsteken of in mooie golvende krullen los, en je ogen mooi roze/paars opmaken ofzo? :stuck_out_tongue:
Aangezien je jurk al vrij fleurig is, zou ik niet té veel ‘‘opschmuck’’ doen :slightly_smiling_face:

waar zijn je benen gebleven?

hihi, ik heb daar een zwart legging aan dus dat zie je niet(A)

upje:$

Wow, wat een mooie jurk.
Uhm misschien krullen ofzo
hmm heb echt geen idee
up voor jou ^

dankje =)

leuke jurk hoor…
gekruld en dan los opgestoken… make-up… heel licht roze op je ogen… natuurlijk wel killer lashes :wink: en een beetje lipgloss… niet too much :wink:

bedankt=)

Krullen en losjes opgestoken, met misschien een roosje in je haar.

wat een mooie jurk!

Ehm … idd krullen is wel leuk id ja :wink:
niet zo’n zinvol bericht dus beschouw dit maar als een up :wink:

bedankt voor jullie tips
ik denk dat ik het ga krullen maar het is wel jammer
dat ik best kort haar heb…

Leuke jurk zeg! Waar heb je die gekocht?
Ik zou krullend haar doen, en misschien dan leuk opsteken? Anders moet je even op internet kijken naar leuke kapsels en volgens mij is hier ook een artikeltje over op girlscene.

o god, wat een mooie jurk! Mag ik vragen waaar je hem gekocht hebt? Ik heb over 2 weken ook een gala en heb nog steeds géén jurk! Dilemma!!

Ik zou je haar gewoon los doen en nude make-up, want de jurk is al heel speciaal

dankjewel, ik heb hem bij de V&D in amsterdam gekocht:)

Wauw, mooie jurk!

Misschien je haren opsteken en dan 2 plukjes los die je dan krult ofzo? (:
En dan achter dan je haar in plukjes verdelen en die dan met clipjes vastmaken.

Ohneeeee xD
Ik was daar 2 weken geleden! Maar ik heb hem niet gezien, en ik kom waarschijnlijk de volgende paar jaar niet meer in Amsterdam want ik woon daar heel erg ver vandaan. Deprimerend! Maarja, veel plezier op jou gala in ieder geval!

Leuke jurk. (: Ik zou je make-up in ieder geval niet te opvallend doen, omdat je jurk al zo gekleurd is.

hihi, maar ik ga als het goed is na mijn gala mijn jurk verkopen omdat ik er daarna toch niks meer aan heb

up:$

JE BENEN ZIJN WEG =O

Haar opsteken?