Galajurk

Waar kan je een galajurk kopen voor een normale prijs?

in de stad

droog :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar even een sirieuze reactie :wink:
Wil je een lange of een korte? Langere zijn meestal wel duurder.
Maar korte heb je al wel bij de H&M (leuk en goedkoop) verder weet ik eigenlijk ook niet…

pff ik moet er ook een vinden maar volgensmij gaat dat nooit van mn leven gebeuren haha…
dus up (A)

Op de H&M site staan leuke jurkjes & ze zijn helemaal niet duur, niet boven de 50 euro volgens mij. Maar de helft is al uitverkocht…

hier zijn al best veel topic van…

Ik heb de mijne in Delft gekocht. Daar zit een zaakje die heet Goebes. De jurken kosten rond de 90 euro en zijn echt supermooi! Je wordt ook goed geholpen, met je maat en het aantrekken/dichtdoen etc. Ook kun je er echt van die gala sieraden kopen, tasjes en schoenen kopen. De winkel opzich is niet zo heel groot, ze hebben er ook nog andere kleding…
De jurken die ze daar verkopen staan ook op internet. Als je de site wilt hebben moet je even noten want dan zoek ik het op :wink:
Goodluck 

Dankjewel.
ik wil liever geen jurk van de H&M want die hebben al heel veel mensen.
En ik wil graag een korte!

En die winkel goebes ken il.
niet mijn favoriet xD

Waar ergens woon je? Dat is voor ons makkelijker winkels opnoemen.

Ik kon ook niets vinden dus ik heb er eentje gehuurd in zo’n themakledingzaakje in de buurt.
Echt verrassend leuke hadden ze daar, misschien zit er ook zoiets in jouw buurt?
Kostte uiteindelijk maar 16 euro!

een galajurk ís een lange jurk… anders moet je een korte jurk voor een gala willen…
maargoed, op de berg in Eindhoven (de kleine berg of de grote berg, volgens mij de kleine) zit een winkeltje, ik weet niet zeker hoe die heet, volgens mij heet het 't smitje
daar heb je ook leuke jurken voor 'n klein prijsje

ik heb mijne overigens zelf laten maken (door oma) dus dat kostte niets :grin:

www.bleepshop.nl bij feestkleding staan leuke jurkjes

Bij de steps hebben ze ook hele leuke cocktailjurkjes nu (van die korte galajurkjes)

Oow ik ga zeker bij steps kijken!

En ik woon vlak bij rotterdam :wink:

bij jane norman, die zit in de v&d. Mijn zus heeft er vorige week een erg leuk jurkje gekocht

Bij de jane norman heb ik vorig jaar een jurkje gekocht!
Super schattig jurkje (L)
Maar nu nog niks leuks daar gezien

Hangt er een beetje vanaf waar je woont en wat voor jurk je zoekt!
Officieel is een ‘galajurk’ een lange jurk, tot op je enkels of tot op de grond. In Amsterdam zit een winkel met tweedehandsjurken (zitten mooie tussen!), Laura Dols en er zit ook een winkel die alle soorten avondjurken/cocktailjurken verkoopt, kijk op www.galajurk.nl .

Maar als je gewoon een feestjurkje zoekt zou ik eens kijken bij H&M enzo!