Hoooi, ik heb echt (naar mijn mening:D) een heeeele mooie galajurk MAAR, ik ben bang dat ie iets te kort valt…(zie foto)…wat vinden jullie?
En als jullie hem ook te kort vinden, hoe zouden jullie dit oplossen??
Kus!
Ik vind 'm persoonlijk wel ietsje te kort ja. Doe er dan een zwart jurkje of rokje onder? die iets langer is dan het jurkje
Zewarte panty’s eronder doen?
of zo’n zwart 5 euro h&m rokje die er net 5 cm bij smokkelt ofzo.
kan je ermee bukken? ik bedoel dan dat je kont niet heeeeeel erg tevoorschijn komt, maar een klein beetje. zo nee, en zie je bijna je hele kont, dan is’ie wel echt een beetje TE kort.
Het is inderdaad te kort… vooral als je gaat dansen, waarbij je je armen omhoog doet… Heb je niet zo’n 5-euro rokje van de H&M?
dat heet geen galajurk maar een cocktailjurk. galajurken zijn lang
Maakt dat wat uit dan? Ik bedoel, van mijn leeftijd noemt iedereen dit een galajurk, niemand gaat meer in die lange dingen hoor.
Maar, ik zou er ook een zwart rokje onder doen… Of een panty, ik denk dat dat ook nog wel kan.
Probeer je tenen aan te raken. Als heel je kont zichtbaar wordt dan is hij te kort :’)
Ik meld me present!
h&m 5 euro rokje inderdaad, en dan zo’n doorschijnende zwarte panty!
Ja anders zie ik de foto niet
mijne is nog korter, dus dit kan best!
je kan er misschien een stuk van dat soort kant onder zetten? En anders zo’n rokje
gewoon een 5 euro rokje onder doen, dan weet je het zeker =)
beetje te kort jaa, vooral als je gaat dansen enzo. Doe er zoals ze al zeggen een h&m rokje onder, of een lang hempje misschien (ikweet niet hoe ie er van boven uit ziet)
Bij ons gala waren de meeste jurkjes zo lang
maar iedereen had wel zwarte pantys aan
dus dan valt het minder op,
misschien ook een idee?
Ben ik de enige die die 5 euro rokjes van de h&m een complete flop vind?
Ik denk deze echt wel te kort is, en je er iets onder moet doen. Idd een goedkoop rokje (heb je ook bij de sting als ze bij de H&M er niet meer zijn)