Galajurk omgeving Alkmaar, Haarlem, A'dam

Zoals de titel al zegt, wie weet er winkels met galajurken in deze omgeving? Ik had de zoekfunctie al geprobeerd, maar ik kon niks vinden. Ik ben niet op zoek naar standaardwinkels zoals de H&M of Zara [ wil geen jurk die iedereen al heeft =3 ] en ook geen tweedehandswinkels.

-xXx-

ik woon in haarlem. er is wel een winkeltje met veel jurkjes. maar ik weet niet of dat ook echt galajurken zijn. ik weet wel in welke straat de winkel zit, maar niet hoe het heet. misschien kan ik even voor je googlen ?

beadazzled, pepa fashion of rok & ko
in de gierstraat.

Lauradols
http://www.lauradols.nl/nl/vintage/galajurken/
er zittem echt schitterende jurken tussen, vind ik dan.

Ik woon in haarlem en daar heb je een winkeltje in de Gierstraat en daar hebben ze zoveel jurkjes die uit Londen komen. alleen ik weet niet hoe dat winkeltje heet.

Lauradols is wel tweedehands, maar ik zou ook daar heen gaan geloof ik! Ben er zelf nog nooit geweest, maar de webshop is echt leuk :slightly_smiling_face:
Wat is er mis met tweedehands? Kan je soms veel meer krijgen voor hetzelfde geld, en ze zijn allemaal gewassen en heel (staat nog apart op de site).

In Haarlem heb je ook in de Grote Houtstraat het winkeltje No Name, daar verkopen ze ook veel (gala)jurken.

Robin’s mode, ergens in de 9 straatjes, amsterdam. En Laura Dols, zit ook in de 9 straatjes.
Ik ga naar beide binnenkort.

Ik weet hoe dat winkeltje heet in de gierstraat; studio 88

SPS heeft ook mooie jurkjes, of steps soms.

Alvast bedankt meiden =D! Ik had zelf deze winkel gevonden: http://www.galajurk.nl/info.htm [ in Amsterdam ], de Peek & Cloppenburg, Bijenkorf. Ik zit een beetje te twijfelen waar ik nu heen zal gaan =P. Ik dacht dat Amsterdam wel meer winkels zou hebben, maar ik lees er tot nu toe meer uit Haarlem =P.

Qua tweedehands heb ik nu deze:

Tonica Vintage
Groot Heiligland 22
2011 ER Haarlem

Zipper
Huidenstraat 7
1016 ER Amsterdam

Laura Dols
Wolvenstraat 7
1016 EM Amsterdam

Spiegelbeeld
Huidenstraat 24, Negen Straatjes