hee, ik ben eigenlijk best wel verslaafd aan panterprintjes :3, niet mega veel ofzo. maar gewoon voor kleine dingen of een shirtje of een rokje. Als het maar niet hoerig wordt. Nu had ik dus op asos een leuke jurk gevonden, ik dacht voor feestdagen of voor weetikveelwat. maar nu zag ik hem in het echt, is het een satijnachtige stof en soort gala model.
Is dit too much om aan te doen voor een gala ofzo?
btw, printje is in het echt veel mooier en rustiger ;p ongeveer als die van h&m maar dan niet zo donker.
hier ;;
jurkje
xoxo’
je link werkt niet
als ik zelf ook maar een moment twijfel of hij hoerig is, zal ik hem niet aandoen.
deze vind ik niet hoerig ofzo. mits je weet hoe je het moet combineren (dus niet à la Barbie van oh oh cherso)
ik zie je plaatje nieee
Laatmaar. je hebt inmiddels je bericht gewijzigd
Ik vind 'm wel vet. Maar je moet het indd wel goed combineren met iets.
gewoon de link kopiëren, dan kun je het wel zien
link doet het niet -.-
nee ik moet hem wel goed combineren. maar is het panterprintje dus niet zo’n issue?
leuk!
Je gaat niet in een panterprint naar je gala, dat is gewoon suf.
ik zelf hou niet van panterprint, maar opzich is deze niet ordi. en je moet gewoon aandoen wat jij leuk vindt!
Ik vind het best wel een leuk jurkje :3 En ik denk dat het ordinaire hem niet snel in de combinatie zit (meestal is het toch gewoon zwarte hakken en wat sieraden) maar meer in de make-up, je haar en hoe hij valt.
Ik hou ook niet zo van panterprint. (en al helemaal niet voor een gala) Het model is opzich wel oké, maar ik vind het niet waard om die te bestellen bij asos voor 38 pond. Ze hebben veel leukere dingen op asos ^^.
hihi okee thanx.
maar idd.
Scrumptious.
zit daarom ook zelf te twijfelen xd
maar het is wel soort gala jurkje dacht ik achteraf dus ja ;p.
I hate panterprint >>
maar waarom zou je in een panterprint jurk naar gala gaan? ><
Hangt er vanaf hoe jij eruit ziet. Als je een dikke plamourlaag op hebt met dikke spinnenpoten en platina blond haar dan is dit zeker hoerig.
haha 2e barbie van oh oh cherso xd.
nee ik heb weinig make-up op. naja in ieder geval dat het naturel lijkt :3. enne, lichtbruin lang haar met beetje slag.
ik hield wel van het model van het jurkje ;p zo’n model dragen ze altijd bij ons eigenlijk. maar ik zie dan wel meiden met zo’n mega bebloemd jurkje lopen weetjewel. dus ik dacht, zou panter ook kunnen…
xxx
ik vind het niet echt een galajurk, meer voor een avondje stappen ofzo.
ah die is echt leuk!
Ik vind het niet echt een gala jurk