Galajurk en kapsel

Ik heb donderdag avond gala van school. Ik heb geen idee wat voor jurk ik aan moet en hoe ik mijn haar moet doen. Ik woon in de provincie Groningen, weten jullie daar misschien een paar winkels met leuke jurken? Ik denk dat ik donderdag naar de kapper ga en dan mijn haar laat doen, of ik maar krullen (ik heb altijd stijl haar). :zipper_mouth_face:

Voor een jurk moet je idd naar een winkel gaan, online is wss niet voor donderdag binnen (behalve bij wehkamp). Ik zou niet weten welke winkel.
Over je haar: Ik wilde eerst ook naar de kapper gaan om het te laten doen maar ze vroegen er 30 euro voor, ja dahag. Dus nu doe ik iets simpels, met een vlechtje-kransding ofzo.
upje voor jou! (:
en aan de andere reactiemensen: iemand nog simpele, leuke, schattige, stoere, chique hairdo’s?

Ehm… sorry maar ik woon niet in Groningen!
Maar je zou krullen kunnen doen, of zo’n haarband van je eigen haar laten doen (van oor tot oor ingevlochten). ik ben vrij inspiratieloos, sorry!

en @ DAKOTASTEW: ik kijk voor leuke haardingen altijd op het youtubechannel van ahahnbarbie34. Dit is de link naar haar channel: http://www.youtube.com/user/ahanhbarbie34

je kunt je haar aan 1 kant van je schouder doen en dan krullen, (als je snapt wat ik bedoel ) of opgestoken maybe ? (: jurk misschien bij only,vero moda, h&m

Ik heb een pony ;x

je kan misschien ook nog op asos kijken, ze verzenden met express delivery binnen 1-3 dagen, kost wel zes euro extra :wink:

Ik heb al een jurk ;d
Nu mn haar nog, en make up ;o